Citizen Tsuyosa: Wat is er toch mee aan de hand?

Ik heb een vraag over Citizen Tsuyosa die afgelopen jaar is uitgekomen. Ik vind het horloge erg geslaagd, behalve dat Citizen ervoor heeft gekozen om het van een loep te voorzien. Ik ben niet een voorstander van zo’n loep.

Buiten dat valt mij iets over dit horloge op: Sinds hij te koop is, wordt hij met bosjes gekocht hier op HF, maar hij wordt ook vrij snel weer hier als (zo goed als nieuw) te koop aangeboden.

Wat is er toch met dit horloge aan de hand? Kan iemand die dit horloge heeft (gehad) dat mij uitleggen? Alvast bedankt voor de moeite!

3 likes

Ik weet het. Op de foto prachtig, om de pols :expressionless: (loop maar eens een toko binnen die hem heeft). Maar dat geldt voor héél véél horloges…
Echt waar. Zie de vele advertenties hier.
En voor het relatief lage bedrag kan men de gok nog nemen.

1 like

Net een prx dus!

3 likes

Yep.
En geloof me, ik vind die Tsuyosa écht prachtig om te zien. In alle kleuren.

Heb jij hem weleens gepast?

2 likes

Misschien zijn de meeste toch impuls aankopen geweest.
Achteraf gezien toch geen zogenaamde klik ermee. :sleepy:

3 likes

Ik heb vorig jaar een grijze PRX automaat (40mm) voor mezelf gekocht en een goudkleurige PRX (35mm) voor m’n dochter en we dragen ze beiden met veel plezier, ze passen als gegoten - is het omdat de afstand tussen de lugs groot uitvalt dat je er niet tevreden over bent?

1 like

Neeh, wel eens een prx thuis gehad. Maar staat niet op mijn pols.

Kleurtjes doe ik ook niet echt aan

1 like

Ik vond de prx in het echt gelijker met de foto’s dan de Citizen. Citizen lijkt de wijzerplaat aanzienlijk kleiner op de foto’s.

Prx op de pols moet je qua maat passen maar vertekend niet echt. Valt gewoon groter ivm geïntegreerde band en dat is nu wel bekend bij de meesten.

1 like

Ja die l2l vind ik bagger. Maar de 35mm zou ik wel eens willen passen😁

Prima horloge, ik heb er twee zoals je kunt zien. Het zijn mijn goedkoopste horloges maar heb er (nog) erg veel plezier van. Dragen heerlijk en die puist wen je aan. Ik kan ze zeker aanbevelen en de kosten vallen alles mee

8 likes

Flipperitis? Ik heb 'm zelf ook gekocht. Erg leuk en valt bij mij beter dan de prx. Bovendien heeft die een vlindersluiting en daar heb ik weinig mee…

1 like

Ik denk dat het niet zo zeer aan het horloge ligt maar meer aan de flipperaars hier.
Zelf heb ik er ook 2 en moet zeggen dat ik het erg leuke horloges vind voor het geld. Kwaliteit vind ik ook echt prima, zeker de band.

Ik draag de blauwe momenteel afwisselend met andere horloges met veel plezier en de gele ligt netjes te wachten op wat zomers weer…

7 likes

Ja ik kan me de Invicta inkoopactie nog goed herinneren. Zelf ook aan mee gedaan.
Het waren er meer dan 100 stuks.
Daarvan zijn ook de meeste doorgeflipperd. :joy:

1 like

Ik was de mijne ook gauw kwijt.

Blijft nog steeds een leuke actie toen.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Maar dan wel met een horloge dat echt cool is

Natuurlijk.
Heb je nog suggesties?
Misschien iets van Orient.

Skweel?
Hmmm of een ander kek duikertje!