Clean your watch

Zijn er meerdere personen bekend met dit product? Wat is jullie ervaring? :saluting_face:

@navs.watch en @juko hebben zo’n setje toegestuurd gekregen.

1 like

Whahaha ik vind het een geweldig idee. Maar je kan het gewoon met water en zeep doen.

5 likes

Ben eigenlijk wel benieuwd wat er in het “shine en protect” potje zit. Keramische coating zoals in de auto detailing wereld?

1 like

Vind het vooral een duur setje… € 44,90!

1 like

Ik heb een CYW schoonmaakset! Het doet waar het voor bedoeld is, niks meer en niks minder!

3 likes

Gewoon onder de kraan met je patek :ok_hand:

33 likes

:joy::joy: je was me net voor :+1:

1 like

Het is gewoon hele mooie marketing. Ik was er ook bijna ingetrapt.

3 likes

Werkt erg goed, grootste voordeel vind ik dat er geen polijst/ schuurmiddel in zit

1 like

Je gebruikt dit zelf ook? Borsteltje ook prima?

Net als in een druppel dreft en lauw water :sweat_smile:

2 likes

Paardenhaar dus uitstekend. En ja, gebruik ze veel.

1 like

Een Boss horloge geeft de tijd ook aan :wink:

2 likes

Dreft en andere normale schoonmaakmiddelen bevatten bijtend en schurend spul. Dit heeft mijn zoon aan den levende lijve ondervonden.

Hij plakt privacy en andere folie op onder andere ramen van bedrijfsgebouwen. Daar gebruikt hij afwasmiddelen, zoals Dreft voor. Zijn bril had een speciale beschermlaag en andere speciale coatings, zoals bleufilter en meekleurende filters. Deze zijn allemaal opgelost door spetters die gedurende een klus, op zijn bril terechtkwamen.

De plekjes waar de druppels op terecht gekomen zijn, zijn nu blijvende hapjes uit de verschillende coatings.

3 likes

Je moet het ook wel afvegen en niet in laten trekken he :wink:

Laat ik vooropstellen dat ik geen opticien ben, maar een meekleurende lens is gemaakt van glas. Waarbij zilverchloride is toegevoegd welke reageert op de uv-straling. Dat is geen coating die je er vanaf kunt poetsen.

Opticiens: CMIIW

Dat geloof ik direct, maar ga dat maar eens doen met een stuk folie dat je deels nog in je handen hebt en deels aan de ramen plakt en er mag geen vuil tussen komen. Dan heb je denk ik geen tijd om je bril af te vegen. Maar goed, dat is gissen, want… niet mijn werk. :crazy_face:

Dat ben ik niet met je eens, afgelopen zomer heeft mijn hond mijn bril (met meekleurende lenzen) in zijn bek gehad en met zijn tanden heeft hij mooi de meekleurende coating van het glas gekrast.

Snap ik, maar dat is denk ik wel het grote verschil tussen deze twee voorbeelden.
Drupje dreft, horloge schoonmaken, poetsen, afspoelen, afdrogen VS druppels dreft in laten trekken.

Maar lekker belangrijk allemaal :grin:

1 like

Eens, maar dat maakt voor wat ik zei niks uit.

Ook eens!

1 like