Clean your watch

Een stukje tekst van de site:

" hun producten zijn gericht op het behoud van de levensduur en het uiterlijk van luxe horloges en bieden een toegankelijke oplossing voor horlogeliefhebbers die thuis op professioneel niveau willen worden verzorgd"

Blijkbaar is er met ChatGPT iets niet helemaal goed gegaan… :grinning:

Deej snap ich neet hielemaol! Dat stukske is vaan hun site of Chatgpt?

2 likes

Season 9 Nbc GIF by The Office

6 likes

Sio2, zelfde spul als in de detailing branche. Dat zou ik toch niet op mijn horloge gebruiken…

Ik wil dat wel hoor, sturen ze er ook zo 1 mee?

5 likes

:rofl:

Kun je zelf geen spons bekostigen? :crazy_face:

Ps. Er zit een borsteltje bij. :joy:

1 like

Leek me leuk voor onder de boom :sunglasses:

1 like

Is Steekschuim dan geen betere optie? :face_with_hand_over_mouth:

1 like

image
Dit wordt een lang verhaal… gok ik :joy:

Dat is vaan hun site; iech dink tot dee sjieke tèks mèt ChatGPT is gemaak. Dao steit “horlogeliefhebbers die thuis op professioneel niveau willen worden verzorgd” Hahahahaha, iech zal tege mien vrow zegke tot zie hiel gaw e paar vaan die doeze moot goon koupe :rofl:

1 like

Hahahaha,

Dat maoste neet doen jong… Die kump mit gaar get aangers thoes!

1 like

Nein, neet die doeze, die aander doeze :sweat_smile:

1 like

:rofl: :rofl: :rofl:

1 like

Je moet dreft zonder toevoegingen doen. Dus geen citroen etc.

1 like

Ik zal het aan m’n zoon doorgeven. Seizoen is inmiddels afgelopen. Met dit weer kun je buiten geen ramen plakken. :sweat_smile:

Gewoon drupje dreft en een zachte tandenborstel. Goed afspoelen en afdrogen. No problemo al jaren niet.

2 likes

Ik ben er wel tevreden mee. Het laat in ieder geval niet een vettig laagje achter, wat afwasmiddel soms kan doen.

Fotootje dan maar?

6 likes

Ja, maar een Boss horloge wordt geen Patek door het horloge schoon te poetsen met dit middel :wink: Met betrekking tot horloges is het niet alleen marketing hoor. Het is ook afwerking