Nou inderdaad. Die Seiko lijkt bijna een Rolex. Jij kan vast korting fixen
Nice man!
Heb het setje ook, vooral de shine spray doet hem wel lekker glanzen. Ook al is het maar voor een paar uurtjes. Het borsteltje ben ik persoonlijk niet echt groot fan van. Aangezien er met regelmaat en zonder enige moeite haren uit getrokken worden tijdens het borstelen.
Ik gebruik altijd een baby tandenborsteltje
Heb idd recentelijk ook maar ter vervanging een zachte tandenborstel gekocht. Denk dat je daar mee ook wat preciezer bent
100%
Ik bedoelde ook meer de vergelijking te maken met dat sommige mensen ook liever een duur/ goed afgewerkt/ mooi horloge kopen en daar iets meer voor betalen en dat andere mensen dat gek vinden want iets van 10 euro geeft ook de tijd aan toch?
Denk dat het hiermee ook zo werkt. Een baby tandenborstel, vaatdoek en Dreft zal net zo goed werken, ik vind het alleen ook tof dat alles bij mekaar in een setje zit, het een mooie doek is en er een houten borstel met echt paardenhaar bijzit. En daar heb ik dan best een keer 4 tientjes voor over
Dat is helaas het (bekende) nadeel van paardenhaar
Kan helaas niet alles hebben
Nope. Ik gebruik lauw zeepsop en een zachte tandenborstel als het te gortig wordt.
Zou je met dat setje ook deze viezerik schoon kunnen maken?
Klanten leveren dit zonder blikken of blozen in voor een service of batterijtje. Misschien zou van overheidswege maandelijks een schoonmaak setje aan horlogedragers moeten worden opgestuurd met de verplichting dit ook elke maand te gebruiken.
Je maakt een grapje hoop ik? Om jezelf kapot te schamen. Wat een ranzigheid
Wat een nachtmerrie. Er is geen erger dier dan een particulier🤣
Helaas geen grapje, komt vaker voor, ik stuur deze tegenwoordig weer onbehandeld retour naar de juwelier waar ik reparaties voor doe.
Je snapt werkelijk niet dat men zelf dit niet ziet of ruikt. Echt bizar.
Ik snap werkelijk niet hoe je je horloge uberhaupt zo smerig met aangekoekte laag krijgt
Gewoon het horloge constant blijven dragen zonder hem ooit af te doen totdat het batterijtje dient te worden vervangen
In een eerder topic over je horloge periodiek een badje geven was ik wat sceptisch, maar als je polsen zulke smurrie afgeven zou ik het toch overwegen dit wel te doen. Of je zelf zo nu en dan eens goed wassen.
Prima spul!
Ik lees hier alleen maar over druppeltjes dreft.
Niemand ervaring met Dasty icm horloges?
Ik snap niet dat:
A: de juwelier dit soort vullis überhaupt voor reparatie aanneemt;
B: hij of zij 't vervolgens naar jou dúrft door te sturen.
Echt bizar!