Climhollands' grootje loopt!!! Update van een zoektocht en service.

Hier kan ik maar 1ding op zeggen: RESPECT.

1 like

Mooi verhaal en mooi horloge. Dank voor het delen en veel plezier met deze erfenis aanwinst!

1 like

Fantastisch dat het is gelukt. Bewondering voor je kunde, je geduld en je volharding.

1 like

Goed bezig Clim, :sunglasses:

1 like

Prachtig verhaal, mooi horloge. Opa zal trots zijn. :+1:

1 like

Zekers!

Dank je wel

Mooi verhaal Clim, melancho-erotiek van het hoogste niveau. Mooi verhaal geworden en geweldig hoe je de intrinsieke waarde van een horloge weet te verwoorden. Dan gaat het dus niet om waarde, stijl of staat. Maar om de drager. En het verhaal. Deze zou ik graag binnenkort eens van dichtbij willen zien.

3 likes

Mooi verhaal én een mooi horloge :ok_hand:t2:

1 like

Mooie reis heb je hier gemaakt clim. Geniet van het resultaat van je noeste arbeid. :+1:t2:

1 like

Het was fijn om dit topic door te lezen daar ik er nog niet eerder op was gestuit.

Wat een ontzettend warm verhaal.

Draag het met trots!

1 like

Wat een mooi verhaal en een zeer bevredigend resultaat om in Clim Holland termen te blijven :wink:

2 likes

Dit vind ik het mooiste soort verhalen op HF!!! Chapeau!

1 like

Dat gaat gebeuren! Zeker weten

1 like

Thanks Thomas

Wat een lief compliment!

Dank je wel

Ze is niet geheel onbevlekt, maar dat mag de pret niet drukken.
:wink:

1 like

Super bedankt.

Dat is logisch, Clim. Als je niet op de pret drukt komen er ook geen vlekken.

2 likes

Spannend verhaal met een goed einde!

1 like

Wat een fantastisch topic. Heerlijk leesvoer en onderzoekswerk. En een prachtig eerbetoon met een happy end, het is natuurlijk wel @Climholland :grin:

Ik snap dat je blijft zoeken naar het uurwerkje, al vind ik zelf het huidige knutselwerkje, op basis van wat je beschreven hebt, nog het best bij hem passen.

Onbetaalbaar. Genieten. Gefeliciteerd!

2 likes