Hier kan ik maar 1ding op zeggen: RESPECT.
Mooi verhaal en mooi horloge. Dank voor het delen en veel plezier met deze erfenis aanwinst!
Fantastisch dat het is gelukt. Bewondering voor je kunde, je geduld en je volharding.
Goed bezig Clim,
Prachtig verhaal, mooi horloge. Opa zal trots zijn.
Zekers!
Dank je wel
Mooi verhaal Clim, melancho-erotiek van het hoogste niveau. Mooi verhaal geworden en geweldig hoe je de intrinsieke waarde van een horloge weet te verwoorden. Dan gaat het dus niet om waarde, stijl of staat. Maar om de drager. En het verhaal. Deze zou ik graag binnenkort eens van dichtbij willen zien.
Mooi verhaal én een mooi horloge
Mooie reis heb je hier gemaakt clim. Geniet van het resultaat van je noeste arbeid.
Het was fijn om dit topic door te lezen daar ik er nog niet eerder op was gestuit.
Wat een ontzettend warm verhaal.
Draag het met trots!
Wat een mooi verhaal en een zeer bevredigend resultaat om in Clim Holland termen te blijven
Dit vind ik het mooiste soort verhalen op HF!!! Chapeau!
Dat gaat gebeuren! Zeker weten
Thanks Thomas
Wat een lief compliment!
Dank je wel
Ze is niet geheel onbevlekt, maar dat mag de pret niet drukken.
Super bedankt.
Dat is logisch, Clim. Als je niet op de pret drukt komen er ook geen vlekken.
Spannend verhaal met een goed einde!
Wat een fantastisch topic. Heerlijk leesvoer en onderzoekswerk. En een prachtig eerbetoon met een happy end, het is natuurlijk wel @Climholland
Ik snap dat je blijft zoeken naar het uurwerkje, al vind ik zelf het huidige knutselwerkje, op basis van wat je beschreven hebt, nog het best bij hem passen.
Onbetaalbaar. Genieten. Gefeliciteerd!