Collectie advies: zoektocht naar een nieuw horloge

Rolex 116710LN.

En dan de Black bay, Breitling en Omega eruit.

Quality over quantity :muscle:t2:

Of een mooie vintage als een 16710 met alle bezeltjes.

9 likes

Budget verdubbelen en Rolex kopen.

5 likes

je zult het wel weer niets vinden, maar

27 likes

Nice, nu missen we alleen nog de hypotheek aflossen en op jouw leeftijd moet je het geld besteden aan drank en vrouwen.

15 likes

Iets met kleur, donkerrood zou er wel bij passen, zo iets:

Maar dan misschien geen orient. Of wel, hou je nog knaken over ook.

6 likes

geen mooie Breitling vinden??

2 likes

Top, goed idee! :+1:

21 likes

Deze, is wel iets duurder maar wel lekker.

25 likes

Krijgen we de trifecta nog? Wie weet! Ik vind het alvast spannend!

1 like

Is een heule dikke Navitimer niks voor jou als je Breitbling gaat missen?

Rosé goud :sunglasses: gaaf!!

1 like

De krasjesobsessie overboord gooien (is niet makkelijk, I know) en een gouden horloge in je collectie opnemen. Een Zenith Espada bijvoorbeeld!

4 likes

tenor

Koop een ZEP chronomaster😎

5 likes

Ik zou de stap naar vintage Rolex maken, vroeg of laat ga je toch voor de bijl :joy:.

Een mooie datejust past ook nog binnen het budget van 4.000,-.

2 likes

Wat herken ik mezelf hierin… nieuwste horloge moet nog van de pols en …. tja wat nu… Haha.

Heerlijk om je vrije tijd over deze dingen na te kunnen denken. Tuurlijk geeft dit ook stress :joy: maar geniet wel van de vrijheid, gezondheid en mogelijkheden die je dus blijkbaar op dit moment hebt!
DIT IS NIET ALTIJD vanzelfsprekend en mogelijk blijvend. maakt ook niks uit, geniet van dit moment.

Ik zou wel wat kleur aanbrengen in de horloges, was altijd van het zwart en donder maar recent een witte en kleurige plaat aangeschaft en geeft mij plezier… echt een andere look! Explorer 2 white dial, je hebt geen wit een geen GMT.

succes

3 likes

Een Gouden Navitimer bijvoorbeeld!

1 like

Nee, hij gaf aan dat hij al genoeg chronografen heeft.

1 like

Dan zou het de normale Tag Heuer Monaco Caliber 11 worden. Echter wil ik niet nog een Chronograaf in de collectie. Heb er nu twee en dat is genoeg.

Been there done that.

Helemaal nog niet gezien, maar een echte Chronomat is voor mij een Chronograaf. Deze zou er dus from a horological point of view never nooit in komen. Hetzelfde geldt voor die non chronograaf Navitimers. :confounded:

Ja erg gaaf, maar ver boven het gestelde budget van 3-4k