Üdo Jurgens op de cassette en goan!
Zijn voorganger waarop hij gebaseerd is wel.
Haha, nee. Heritage my son. Heritage. Nieuw met de looks van oud.
Damn son…in a horologory sense speaking this one takes the cake! Exquisite…in every sense of the word.
Mooi Longines maar ik heb het nu over een segmentje hoger.
Vet!
Jammer dat we toch allemaal al weten dat er weer zo’n zwart nietszeggend ding naast het zakmesje gelegd wordt.
Dit is precies wat iemand zou zeggen die het eigenlijk superflauw bedoeld.
Die ik postte kost 4,4k. Kan dat uw goedkeuring wegdragen?
Mooi horloge als dress watch, maar voor mij niet helemaal de Breitling spirit. Dat is toch iets meer toolwatch en witgouden applied Breitling logo met wings.
En deze casebacks vind ik om te huilen…
De caseback van mijn Citizen NY0040 Promaster is mooier afgewerkt en meer energie in gestoken.
Tja hoe je het ook wendt of keert: hij stelt een vraag en HF smult ervan. Hij krijgt veel aandacht
HF is like…
Alleen is @rlc geen meisje. Denk ik.
Aaaaanyway.
De voorbeelden die je geeft zijn wel net wat anders dan wat je hebt, alleen je schuift ze daarna eigenlijk geheel terzijde. Nu heb ik niet het hele draadje doorgelezen, maar wil je wel echt iets anders of ben je gewoon content met de stijl die je hebt (kort door de bocht, zwarte duikers)?
Gadsakkers! Nou moet ik die weer gaan opzoeken.
Ja, dat blauw was op die ook zo mooi
Haha, sorry!
Hahaha de square meter man cave!
Schitterend horloge! Heb je een linkje?
Te veel Omega. Heb er al 3 met mijn vintage Seamaster 600 erbij gerekend…
Ik heb een heel artikel voor je van Fratello. Mocht je goud te oubollig vinden, hij is er ook in staal.
Thx…mooie plaatjes zeg!
Goh…is dan hier het omslagpunt voor Daffie regarding the horologory sense of Rolex?