Collectie advies: zoektocht naar een nieuw horloge

Ik zat ook al te kijken, wat een prachtig ding. Jammer dat ie 35mm is. Maar Longines past niet helemaal in het straatje from a horlological point of view. Dat is een beetje too minus voor echte liefhebbers

7 likes

Als het een Grand Seiko moet worden dan zou het inderdaad een Springdrive worden. Waarschijnlijk de Snowflake. Maar ben bang dat het nooit gaat gebeuren…

Dat dacht ik ook ooit toen ik de stalen versie van @jotun liet schieten ten faveure van mijn Flagship Heritage. Stom stom stom.

5 likes

Ik ben niet zo van de zwarte kasten. Is voor mij ook een no go.

Do it, do it :crazy_face:

2 likes

Yes too little from a horologory standpoint of view…in a sense so to speak.

10 likes

Ook niet het topsegment, maar de geschiedenis maakt een hoop goed!

6 likes

Ja deze is op deze foto echt drop dead gorgeous!!! :heart_eyes:

1 like

Dat heb ik op mijn Tinderprofiel staan.

15 likes

Do it…Just do it! :+1:

1 like

Boel geld voor een Longines. Wel erg fraai. Maar te dressy ben ik bang.

2 likes

Must not lapse…must not lapse…must not lapse… :pray:

We zien je topic met smart tegemoet o connaisseur de haute horlogerie tres exceptionnel :ok_hand:

2 likes

Dat moet je ruim zien, zo’n horloge draag je echt niet alleen bij een pak (kostuum zou @superc zeggen). Ga je nooit lekker met een mooie JC jeans aan je kont, Santoni’s aan je voetjes en een kasjmieren jasje (colbert zou @superc zeggen) over je Eton overhemd (blouse zou @superc zeggen) naar je werk?

9 likes

Suggestie Ralph style:

26 likes

Mocht iemand deze kwijt willen lmk :+1:t2:

1 like

Uhm, wat zou @vedette hiervan vinden?

1 like

Doxa Sub300T Caribbean is ook echt fraai. Maar vind hem toch de druk.

1 like

Mooi horloge, maar voor dat geld zou ik voor een Rolex Oyster Perpetual 41 of Datejust 41 gladde bezel en Oyster band gaan.

Ouch…hoppa. In a horologorically sense that is…

:ok_hand: :ok_hand:

3 likes