Collectie advies: zoektocht naar een nieuw horloge

En toch zou dit horloge kleur in de collectie brengen en misschien toch net wel dat stukje extra diversiteit brengen. Samen met mijn zwarte Black Bay wellicht een perfecte aanvulling op elkaar…

In feite is het hetzelfde als een Rolex Submariner en een GMT Master II in een collectie. En dat gebeurd ook met enige regelmaat en kijkt niemand raar van op…

3 likes

Mooi, neem je die toch! :ok_hand:

Of bier. Ik zou er bier van kopen.

6 likes

Het ene hoeft het andere niet uit te sluiten toch?

1 like

kleur? weer een donkere dial…

Donker blauwe dial toch of zeg ik nu iets geks?

Edit ja ik zeg iets geks toch een zwarte dial.

Op deze foto leek ie donkerblauw. Zou overigens niet verkeerd zijn een donkerblauwe plaat in een Black Bay GMT.

ik zei ook niet perse zwart, maar donker. ik zou echt een hele lichte erbij nemen, leuk man.

Beetje zwart, beetje wit.
Horokleurisch verantwoord.

4 likes

Not my cup of tea

snap ik, dat is een shitter

Misschien dat een van deze twee ook iets zou zijn. SBGA413 en SBGA415

10 likes

Die linker

:smiling_face_with_three_hearts:

Alleen bijna onmogelijk om eerst te passen in ons kikkerlandje. Roze schijnt er mee te vallen volgens @vierport. Geef RLC ook eens wat Gs advies :blush:

3 likes

Die roze is zo zo tof. Als ik de sarb037 niet voor een normaal bedrag kan krijgen dan deze maar (ooit).

fuck die zijn seksie. ref?

1 like

SBGA413 en SBGA415

Ik heb die van mij voor 1600 ballen verpatst, maar ben niet te beroerd om even een foto voor je te plaatsen.

image

7 likes

Holy freaking cow :scream:

1 like

Er is een hele wereld van obscure SARBs die voor bizarre prijzen worden verkocht (en kennelijk ook gekocht)

dan heb je vast een heel grote boom

2 likes

So zeg, die lust ik wel :blush:

:joy: en Seiko is Italiaans dus je spreekt het uit als Sej-ieko

3 likes