Dan moet het dus Esseiko zijn.
Ze zijn allebei heel mooi. De lente/ roze editie is idd nog erg wit. En heeft iets meer bling dan de winter in titanium.
@RLC RLC advies geven? Dat kost hem geld, want gratis en goedbedoeld advies wordt toch niet naar geluisterd
Heel mooi! Maar wat HF wil doet er eigenlijk niet toe, de echte vraag blijft: ‘wat wil jij?’
Oprechte vraag aan @RLC, heb je wel eens een GS omgehad/gedragen/mee gespeeld? Volgens mij hoort diversiteit nml bij een reis (tenzij je elk jaar naar hetzelfde all inclusive resort in Turkije ook een “journey” vindt)?
Probeer het eens in een winkel, had dezelfde mening, blij dat ik erop terug kon komen
Ik wilde de IWC Le Petit Prince Chronograph, daarom kocht ik de IWC Le Petit Prince Chronograph.
Wil ze nog wel een keer gaan passen bij Eugene van Baal in Nijmegen
Dat zou wat zijn als ik 180 graden om zou zijn en met een Grand Seiko Springdrive Snowflake thuis zou komen
Ik kan het je van harte aanbevelen! Zonet mijn eerste GS binnen en het zijn fenomenaal mooie horloges.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Grand Seiko iets voor jou is. Je moet het willen zien namelijk, en ik denk niet dat jij dat kan. Dat is niet beledigend bedoeld want iedereen ervaart zijn of haar hobby op een andere manier. Ik zou Grand Seiko lekker laten liggen.
Tot die tijd kan je weinig zeggen over de beleving ben ik bang, ik sloeg echt stijl achterover toen ik er een voor het eerst in mijn handen had.
Check dit filmpje maar eens op de macro’s
DUs eerst proeven, dan oordelen
Omdat het geen Rolex is? Deze laatst om gehad en is echt bizar mooi.
De versie van Sinn dan!
En wat wil je nu, na de IWC?
Je kunt ook gewoon lekker blijven surfen en scrollen tot je verliefd wordt, en je dan gaan orienteren…
Nee dat natuurlijk niet alleen, maar het design spreekt mij minder aan en vind het horloge te duur voor wat ik er voor over zou hebben. Zo gek is dat toch niet?
Nog in geen 10.000 jaar. Zou dan voor een Breitling Navitimer gaan.
Not my cup of tea
Ondanks dat deze dichter bij de originele Navitimer zit dan de huidige Breitling/Sicura? Je gaat nu op de naam af en niet op de heritage.
In 1979 was Breitling failliet en werd de naam overgenomen door Sicura. Sinn heeft destijds de rechten overgenomen om de 806/809 te maken samen met een zooi onderdelen en diverse machines om de onderdelen zelf te maken. Sindsdien maakt Sinn z’n eigen Navitimers.
O&W heeft nog een stapel reserveonderdelen overgenomen en heeft nog zelf wat Navitimers in elkaar gezet.
Wat Breitling nu in elkaar zet heeft weinig meer met de oude Breitlings te maken, al proberen ze het nog wel met re-issues.