Dat budget hoeft toch niet helemaal op? voor 2000 heb je een mooie Tachytele.
Bedankt voor deze tip. Ben op zoek naar een horloge met blauwe dial en denk deze een kans te geven. Waar heb je deze gekocht als ik mag vragen?
Ps: antwoord mag per PB aangezien granf seiko in een topic van RLC altijd per definitie off topic is…
Cheers!
Die linker
Wil m’n bewondering uitspreken voor de doorzetters die andere merken voor blijven stellen dan Rolex, Breitling, IWC, Tudor of Omega, om vervolgens afgeserveerd te worden met “Not my cup of tea”.
Dat jullie de moeite uberhaupt nog nemen.
Ehm.
Persoonlijk vind ik de Tudor gmt er goedkoop uitzien. Daar ga je spijt van krijgen.
Eens kijken of we weer de 1k antwoorden gaan halen.
Mijn popcorn is helaas al op.
Ga maar voor een Rolex/Tudor. Heb t idee dat we je hier weinig anders kunnen aanpraten.
Of is t een idee dit topic even op pauze te zetten GS gaan passen binnenkort en dan hier verder discussiëren met je bevindingen
Goedkoper dan de normale Black Bay?
Wel eens in het echt gezien en vast gehad? Of puur op basis van foto’s?
Kijk nou eens naar die post van @MaartenE met die sbga413 en …15. Die kastvorm, het lijnenspel, en als kadootje die dial!!
Zo tof in vergelijking met die zwarte blokjes (Die prince doet me weinig)
Of ik m er goedkoper vind uitzien dan de normale Black Bay? Ja.
Ik vind het een (met alle respect voor Tudor) een goedkoop ogende interpretatie van een GMT-Master.
Een GS GMT is mooier 100x en origineler.
Ik kan me niet herinneren dat ik m vast heb gehad. Wel eens in de etalage gezien laatst.
Maar Tudor kennende zal het vast mooie kwaliteit zijn. Ik vind m niet origineel.
Volgens mij gaat het sowieso de Tudor worden
De GMT nog aangedaan en was ook teleurgesteld, had geen wauw efffect! De bb58 was dan wel weer leuk.
Dit lijkt me oprecht de volgende stap in jouw horological path… @RLC
-duiker
-gerespecteerd merk
-inhouse movement
-kleurtje
Viel zu teuer
Te brede bezel in verhouding met de dial, met te ielige cijfertjes op de bezel.
Ik denk dat je naar de winkel gaat om m te kopen en als je m dan om hebt keihard gaat twijfelen.
Het is een smaak dingetje natuurlijk, maar ik vind hem mooi! Ik zou hem eens ergens omslingerenC @RLC !
Wil je er niet gewoon een Rolex bij?
Een 40mm Explorer II met zwarte plaat in nieuwstaat?
De huidige Explorer II vond je wel aantrekkelijk geloof ik. Die oranje GMT hand is geweldig maar de maat vind ik echt minder.