Aftermarket PVD gecoate Rolexen voor een premium geeft in mijn ogen niet echt een goed beeld wat je als bedrijf te bieden hebt.
Als je mij genoeg centen betaald heb ik ook zo een NOS 16570 voor je
Aftermarket PVD gecoate Rolexen voor een premium geeft in mijn ogen niet echt een goed beeld wat je als bedrijf te bieden hebt.
Als je mij genoeg centen betaald heb ik ook zo een NOS 16570 voor je
Ja die zitten er ook tussen inderdaad.
Maar ook zeker serieuzer spul.
Verkeerde topic?
Ja
Even een korte tussen evaluatie.
Eigenlijk ben ik nog lang niet klaar met de IWC Le Petit Prince Chronograph. Want zeg nou zelf…
Dus voorlopig even rust in de tent en na denken over begin 2021. Als ik dan de IWC beu ben dan gaat ie eruit en dan zou zijn Explorer II of nieuwe Oyster Perpetual 41 een goede optie zijn.
Waarschijnlijk wil ik tegen die tijd nog geen afstand doen van de IWC en als deze blijft dan komt er tzt wat bij. Momenteel vind ik puur naar het horloge gekeken voor het gestelde budget van let’s say 3.5k de Tudor Black Bay GMT wel erg fraai.
Voor begin 2021 wil ik toch een keer zo’n Grand Seiko Snowflake Springdrive in mijn klauwen hebben gehad dus die moet ik maar eens gaan bekijken.
Hoewel de Japanse uitstraling van de Grand Seiko mij persoonlijk minder aanspreekt zou het zomaar kunnen zijn dat ik figuurlijk van mijn stoel afval van de mate van afwerking en vakmanschap dat ik in een klap om ben. Of dat ik nog steeds denk, erg mooi maar niet mijn ding. Wel interessant om dat te gaan ervaren.
Boring.
Ik heb spijt dat men IWC lpp chrono weg is… maar goed. In mijn collectie zit wel iets voor jou mss.
Breitling Navitimer b03 met bronzen wijzerplaat. Leder en kleur
Mooi ding, maar die chrono’s in de collectie is voor mij teveel. Desalniettemin erg fraai horloge met een witgouden applied Breitling logo zoals het hoort.
489 posts doorgeworsteld
Die IWC kan wel weg denk ik.
En dan deze
Haha je de AP is er mooi, maar daarvoor zou de hele collectie moeten wijken. Never going to happen. Ik heb als doel Haute Horology op mijn 40ste levensjaar. Dus ik heb nog 9 jaar.
De Tudor Black Bay Chrono vind ik opzich wel mooi, maar het komt ook een beetje over als een horloge met een identiteitscrisis. Is het nou een Racing Chronograaf of toch een duiker? Dit komt o.a. door de ronde hour markers, te veel duik vibe. Had liever andere hour markers a la Daytona gehad.
Ja erg fraai, maar ik weiger de absurde bedragen te betalen die ervoor gevraagd worden. Dan zijn er Rolexen die het voor mij meer doen, zoals deze Explorer II.
Was prima te doen, tegen list na 1 weekje wachten, feb 2020.
Iets met beslissen, besluitvaardigheid, keuzes maken.
Heb je m nog? Dacht dat je m verkocht had.
Wat wil je zelf graag? Ik zit zelf ook op een punt waarvan ik inmiddels tot de conclusie ben gekomen dat ik niet meer wil maar “beter” (relatief begrip uiteraard) … ik zou in jou geval denk ik wachten tot 2021 en dan evt de iwc eruit doen om een Explorer 2 te kopen … denk dat je dan het snelst bij je grailmateriaal bent aanbeland … zo’n Tudor GMT gaat jou, met de collectie die je al hebt, maar heel kort voldoening opleveren, … en wat betreft geld … ben je weer ???€,- achterop voor het verkrijgen van je echte droomhorloge
Nee, ik heb er wel een aantal weggedaan maar deze heb ik nog! Deze blijft ook
Omdat ik duikers of tool watches met een hoger water resistance prefereer.
Voor als het heeel hard regent?
Ga voor die Tudor GMT
500…
Beslis iets!
500 reacties… Ik heb ze geskipt.
Is er nog wat gekocht?
OP41?
@vierport heeft er wel een
Of hij er nog een heeft… Ik heb er gisteren net een gehaald, hij had er zelf nog een om de pols.
nog niet genoemd is.
Ah! Sternglas! Ik zat ook al te wachten.
Grand Seiko SBGW231
Daar zou iedereen voor moeten gaan, Henk. Da witte gij ook. De wereld zou stijlvoller zijn wanneer men dit soort horloges zou dragen. En breedgerande fedora’s. En pakken naar de kroeg.
De lol zit hem voor mij in de afwisseling
Toen je de IWC kocht begon dat een soort van waar te worden. Ik ben benieuwd waar dit nieuwe inzicht toe gaat leiden.
Dat jij het zo zie zegt meer over jou dan over mij. Prettige avond
Dat jij zo antwoord is een mooie traditie op dit forum.
Prettige ochtend!
Ik heb als doel Haute Horology op mijn 40ste levensjaar. Dus ik heb nog 9 jaar.
Er worden dingen duidelijk. Ik hoop dat het geen ronkend cliché wordt, die keuze van je tegen die tijd, maar een mooi onafhankelijk huis.
Dus heel erg niet die Apro, maar misschien een Grönefeld of zo. Weet ik veel.