Standaard piloten uitrusting?
Ja, hee tof!
Jeetje… komt er dan in november, december, januari, februari en misschien zelfs maart en april steeds weer hetzelfde topic voorbij?
Kunnen we ze dan niet verenigen onder het grote RLC’s horlogical hoofdpijn topic?
Is een stuk prettiger… als je dan een keer echt een NA hebt kunnen we je daar tenminste feliciteren in plaats van paracetamolplaatjes aanbieden in dit soort topics… Zoals je ziet denken we namelijk echt wel mee maar als je keer op keer de boel afkapt en een nieuw topic aanmaakt na een maand is er weinig lol aan. geschreven na een snelle cursus online positive horological feedback geven.
Hij mikt niet lager dan : www.rlcforum.nl
Haha, dat zou gaaf zijn; “welkom, leuk dat je voor ons komt werken. Hier is je uniform en je GMT”
Nee, het is niet nodig, dus dat krijg je niet
Dat was vroeger bij Pan AM anders geloof ik.
Dan mis je wat. Een flink stuk horloge-historie,
Pohhh wat mooi!

Pohhh wat mooi!
Ja man.
En waarom?

Of hij er nog een heeft… Ik heb er gisteren net een gehaald, hij had er zelf nog een om de pols.
Ah dat scheelt mij weer. Ik ben al 2 weken in dubio of ik mijn BB58 blue ervoor wegdoe maar als hij er geen meer heeft is de keuze voor me gemaakt
Jammer dat ik pas 21 ben en belangrijker er niet het geld voor heb😅
Omdat ik die mooier vind dan de Zenith? Is dat zo gek?
Oh nee hoor was gewoon benieuwd. Zijn beide erg mooi! Maar misschien zat er een verschil in specs ofzo.
Nee dat niet. Zenith El Primero is ook fantastisch, but I am more of a Speedmaster kind of guy
Zijn beide erg mooi, precies net wat jezelf mooi vindt. Mijn pa heeft de speedmaster, maar heb hem nog niet een Zenith kunnen aansmeren xd
TL;DR
“Ik hoef niet nog een chrono!”
“Neem deze chrono!”
“Ik heb niks met GS!”
“Neem deze GS!”
“Nee, ik heb echt niks met die Japanse vibe!”
“Neem dan deze Citizen!”
“Ik wil een monochrome dure Zwitser waar je goed aan kunt zien dat-ie duur is!”
“Hier, neem dit kleurige horloge van een relatief obscuur merk!”
“O wacht, ik post dit plaatje even:”