Collectie advies: zoektocht naar een nieuw horloge

Ik heb dit topic even niet meer gevolgd. Is er al een kogel door de kerk? Of is er al een voorkeur?

To be continued in Q1 2021​:sunglasses::+1:

Met weer een nieuw topic en weer 500 posts :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Hak eens knopen door.

Bedoel ik weet wat er hopelijk bij komt q1. Als t al q1 word…

1 like

:rofl:

Moet zeggen dat ik ook een hebberig word van de nieuwe Seiko Marine Master 300 SLA021J

Ik heb in een verleden de MM300 Sbdx001 gehad.

Ben wel benieuwd hoe de nieuwe Marine Master 300SLA021J is door geëvalueerd en of ik de X op de dial en het ontbreken van de lumepip zou kunnen vergeven door de mogelijke ‘verbeteringen’ in kwaliteit en feel…

De Marine Master zou naast de Submariner wel mooi staan. Het beste en meest iconische wat zowel Zwitserland als Japan te bieden heeft. De Marine Master 300 is wel echt een duiker van je welste met een unieke monobloc case.

Maar aan de andere kant de Marine Master 300 SBDX001 heeft destijds met een reden de collectie verlaten…

3 likes

Mooi hoor, maar hoeveel zwarte duikers wil je nog hebben?

Die wandel je gewoon op, die hoef je niet te beklimmen hoor, de explorer is meer voor de Himalaya.

1 like

Hahahaha

Daar zou ik zeker moeite mee hebben @SuperC

Heb ik jaren geleden op de hei een paar weken wat onderwijs over gehad

2 likes

Uhm dit is niet het beste dat Japan te bieden heeft… Bij GS en Citizen zitten betere varianten…

Jep

Wat knorrig zeg. Zou hij ook stropdas zeggen ipv das?

1 like

Haha precies dit :rofl::+1:

Nee oké maar op regulier gebied. De Marine Master 300 was door Seiko in het leven geroepen om concurrentie te bieden aan de Rolex Submariner.

2 likes

Niet doen.

Seiko is van het padje af. Ze maakten vroeger nog wel eens coole dingen, maar tegenwoordig is het allemaal broddelwerk.

Ik bedoel: Ze zijn veel te duur geworden voor wat ze bieden. Da’s punt één. Zie ook de nieuwe Darth Tuna’s, die zijn echt vier keer over de kop gegaan.

Bovendien: Geef mij de oude MarineMaster wijzerplaten maar. Wat die malle X daar doet is me een raadsel.

Tot slot is het niet the greatest watch brand in de history van watches, ever.

Cheers!

2 likes

Cravatte pleb

En ik maar denken dat mannen met geld, oud geld, juist gewoon pak, jasje, das en wc zeggen.

Met woorden als toilet, kostuum, colbert en waarschijnlijk cravatte geef je aan een onwetende, ongefortuneerde boerenpummel te zijn. Net een stapje onder plebs, als het ware. :slight_smile:

3 likes

Mooier nog: plee :ok_hand:

3 likes

Plee!

Of nog mooier, klagen over het verval van normen en waarden in een programmaatje van Jort Kelder om vervolgens de opname stop te zetten “om even een boom om te zeiken”.

3 likes

Wij zeiden vroeger thuis schijthuis.

Maar dan denk ik dat ik me weer als onwetende boerenlul positioneer, nietwaar heren @jehebtWATgekocht en @Chlorophyl?