Haha! Nou kunnen we veel dingen over je zeggen Fate, maar een onwetende boerenlul?
In een licht ironische context is het juist weer super chique, de meest stijlvolle man die ik ken praat wel eens over zijn vrouw als “me wijf” en dan wordt het dus weer helemaal rode boekje…
De Seiko Marine Master 300 SLA021J zou mogelijk een nieuwe dimensie kunnen geven aan de collectie. De ultieme duiker uit Japan. In het leven geroepen om de aanval op de legendarische Rolex Submariner te openen.
Foto geleend van het forum (MM300 op de foto heeft een verschrikkelijke aftermarket band, maar dat terzijde)
Zou wel een mooi duo zijn en een vleugje of Japanese watchmaking aan de collectie toevoegen.
Ik heb de Marine Master 300 SBDX001 ooit gehad. Laten gaan voor de Tudor Pelagos 25500tn Two liner.
Beide zijn inmiddels niet meer in de collectie. De Tudor Pelagos was een prachtige upgrade, maar als ik de foto’s terug zie en bepaalde beelden van de nieuwe SLA021J was/is het wel een dijk van een horloge. Uiteindelijk vond ik het wel erg veel geld voor een horloge met Seiko op de dial, maar dat is mijn eigen stomme gevoel. Het is een blijft een icoon.
snap ik, de doofpot stil houden is goedkoper dan alle verkochte exemplaren repareren
A new car built by my company leaves somewhere traveling at 60 mph. The rear differential locks up. The car crashes and burns with everyone trapped inside. Now, should we initiate a recall? Take the number of vehicles in the field, A, multiply by the probable rate of failure, B, multiply by the average out-of-court settlement, C. A times B times C equals X. If X is less than the cost of a recall, we don’t do one.
Deze kwestie wordt onder garantie gewoon verholpen door Tudor.Of dat nou is door een nieuw uurwerk te plaatsen of te herstellen weet ik niet vanwege de dichte zichtbodem.
Ja ik weet dat er weinig discussie is en ze het uurwerk makkelijk uitwisselen, maar ik heb ook al gelezen dat dat geen garantie is dat het probleem niet meer terugkomt.
If you are the original buyer of a Rolex purchased at an authorized dealer, then you can transfer any remaining warranty period to a new owner.
Ik denk dat Tudor een soortgelijke policy hanteert.
Nou houdt Rolex/Tudor natuurlijk niet bij hoeveel eigenaren een horloge heeft gehad, dus misschien lees ik het wel verkeerd.
Edit: Nou, ik vind de volgende quote. Zo lang je een geldige warranty card hebt (met naam en AD erop), en je horloge niet is geopend, heb je gewoon garantie:
They will deny warranty under the following conditions:
If the original owner’s name is crossed off and the second buyer writes in their name on card the warranty is voided. The warranty card must clearly display the original owner’s name and an authorized Rolex dealer.
If the watch has been opened by a third party for any reason it voids the warranty.
If the watch has been polished Rolex will assume that the watch has been opened. Proper polishing according to a Rolex requires removing the bracelet and backplate. They will assume the worst and deny the warranty.