Collectie advies: zoektocht naar een nieuw horloge

Als ik het topic zo een beetje doorspit, dan vind RLC de merkbeleving wel erg belangrijk volgens mij.

3.2K is geen 6k. :sunglasses: En met die merkbeleving zit het bij het grootste horlogemerk ter wereld wel snor zou je zeggen. :wink:

3 likes

Zeker waar maar het ging meer om het punt.

Je mist dan wel de exclusiviteit. :man_shrugging: Al moet ik zeggen dat ik erg tevreden ben met mijn Seiko.

En om @RLC nog van advies te voorzien, ik zou doorsparen voor een Rolex skydweller.

Haha dat is wel even 14K erbij :rofl: :+1:

Zeker waar maar dan heb je ook wat. :joy:

2 likes

Geld speelt geen Rolex, toch? Dan doe je wel meteen mee met de grote jongens.

2 likes

Nee klopt ik heb 3 FP Journes en 5 Complicated Patek’s incoming. Oh en 1 Richard Mille als beater/G-shock alternatief. NOT! :sweat_smile:

1 like

Wow die is geweldig

Don’t poke the bear.

1 like

image

1 like

Momenteel zitten er vier potentiële horloges in mijn hoofd voor Q1 2021

Grand Seiko Springdrive Snowflake

Tudor Black Bay GMT

Seiko Marine Master 300 SLA021J

Of de laatste optie IWC ook verkopen en voor een Rolex Explorer II te gaan.

1 like

Ga gewoon voor die Tudor van @selie dan

2 likes

Of haal de sneeuwvlok. Magische wijzerplaat. Handsdown een van de mooiste wijzerplaten die ik heb gezien met mijn eigen ogen

1 like

Ik ging voor de 216570

Waarschijnlijk (al dan niet in eerdere versies van dit topic) reeds langsgekomen maar ik gooi hem er toch nog maar een keer in.

Sportief (maar geen duiker), zwarte wijzerplaat, snobproof merk en geen pins & collars. :wink:

13 likes

:drooling_face: die IWC is de enige IWC die ik de moeite waard vind.

Ik zat te denken aan de enige Seiko die ik echt de moeite waard vind:

3 likes

Eens.

Die is schitterend. Maar in het blauw vind ik hem (of aanverwant) nog net wat mooier.

2 likes

wat een kutfoto, die komt echt niet door de voorrondes van een foto contest op dit forum

1 like

alweer een zwarte duiker?
ga voor iets lichters lijkt me.

welke is dit?