Collectie advies: zoektocht naar een nieuw horloge

Maar voor mij verschillend genoeg en net een andere leuke twist.

Een mm300 is een mm300. Je begint met 10k en je eindigt na 600 post met een Seiko die je praktisch al een keer heb gehad… :man_facepalming:

2 likes

10k?

Maar ondertussen een fascinerend topic met veel engelse zinnen dus ik leer supermuch

19 likes

dat doet me denken aan die keer dat we met de mijnenveger voor de kust van Timor een local in een jukung vol ruwe opium uit het water wilden vissen, waarop die kerel met een 100m diepe freedive aan ons probeerde te ontsnappen.

2 likes

Is er na 735 berichten al uitsluitsel of zal ik volgende week terug komen?

6 likes

Haha, ja dat was mooi. Volgens mij was dat niet voor de kust van Timor trouwens, maar bij Nusa Penida. Waar jij je 5513 tegen de reling sloeg toen je met je ene flipper, op de andere ging staan. Overigens schrik ik nog wel eens wakker van die nachtclub in Kota Kinabalu. Wat een avonden waren dat zeg, in dat donkere hol. Pas 's ochtends werd duidelijk wie wie was. :joy:

5 likes

Ik dacht dat @RLC even ‘in ruste’ was. Heeft niet lang geduurd dan…

@Vinner. Maak er maar voorjaar 2021 van.

1 like

oh ja, dat zou kunnen, ik weet nog wel dat iemand op het idee kwam om de LFA sonar te gebruiken om die man te vinden, dat was niet zo’n goed idee achteraf

3 likes

Dat was ronduit idioot. Die Maleisische politie had ons in een half uur gevonden. Iedereen blij dat die opium nog op 200m diepte lag. Dat we daar levend zijn weggekomen is een klein wonder. Waar heb je die lui toen mee omgekocht? Ze waren ook zo weer weg.

5 likes

Even on topic!

Ik heb een Apple Watch en die kan talken

2 likes

Die komt er bij mij niet in.

Ik gooi deze er even in, wel quartz maar niet zomaar een quartz:

2 likes

Talked hij ook Lets?

2 likes

ellē jā

1 like

Huh? Zag ik laatst niet die horological anti-matter aan jouw pols hangen?

No worries, ik weet dat je die niet als horloge beschouwd. Terecht

Je kunt ook eens iets echt anders doen door nog een horloge te verkopen en voor deze te gaan

15 likes

Kniesoor die daar op let.

3 likes

Dit ticks all the boxes voor Ralph lijkt me. Geschiedenis, toekomst, kleurrijke aanvulling, status, kwaliteit. Moet er alleen een chrono uit.

Even kijken hoe dit op de symmetrische insta staat

But seriously…

De sla017 [edit: slao21] is gewoon een mm300 maar dan naar mijn mening iets beter (saffier, insert), maar de oude sbdx001 is cooler. Het is en blijft een lompig ding met een matige band. Een keramische sub is trouwens ook een lomp ding.

Let’s trash watches!