Ja daar heb je op 30 meter diepte wat aan.
Ja erg mooi maar te duur om als 6th piece erbij te doen…
Jij snapt het !
Je budget +Tudor, IWC en seamaster eruit dan kan je 10k besteden aan een echt horloge.
Ja en dat gaat dus niet gebeuren, want vind de Tudor Black Bay, Omega Seamaster en IWC Le Petit Prince Chronograph nog allemaal stuk voor stuk fantastisch. Kan ook alles verkopen en een AP Royal Oak kopen, maar dat heb ik er ook niet voor over. Voor mij not worth the sacrifice…
Oh wacht jij maar als die NA er is
Nee, dat klopt niet helemaal.
Je zou inderdaad kunnen stellen dat:
Maar horlogerie is gewoon alles wat met tijdmeting te maken heeft. Dus klokken, horloges en voor mijn part zonnewijzers.
Edit: hier koopt @RLC ook letterlijk niks mee. Zelfs niet die witte Explorer die hij nodig heeft
Precies ik verzamel ook horologische boeken en goodies, etc.
Ja ook mooi, maar nog niet toe aan het verkopen van de IWC. Kan altijd ook nog in tweede instantie.
Uit wat ik opmaak van je posts ben je nog geen 80. Alle tijd dus.
Klopt dan hebben we nog 49 jaar te gaan.
Ralph.
Doe nou!
Rek dat budget een “beetje” op en doe dit!
Je vind t geweldig, je kan safe een zwarte dail kiezen en alsnog brengt het kleur in je collectie.
Dikke echt 18k wings op de dail, een caseback om je vingers bij af te likken en en en en.
Los van het budget lijkt mij dit voor jou DE perfecte nieuwe aanwinst!
Dat beetje extra qua budget kan jij wel aan, weet ik zeker.
23k en een leven lang kwijlend om en trots zijn op je kleurrijke Breitling
Hij is inderdaad erg mooi, maar dit is next level. Ook een beetje onzinnig advies. Om bij een budget van 2-3k een horloge van 23k voor te stellen. Op die manier kan ik ook mijn Volvo verkopen en gaan kijken naar een nieuwe McLaren bij Louwman. Yeah right
Voor iemand die altijd de namen van horloges volledig uitschrijft vind ik het wel slecht dat je a) McLaren verkeerd geschreven hebt, en b) niet duidelijk uitschrijft welk model en welke uitvoerig McLaren het dan betreft.
Het is nog vroeg chill out my friend.
De enige McLaren waar ik serieus naar zou kunnen kijken is een speelgoed autootje.
Mooie 650s, but let’s stay on topic.
Let’s talk watches!
Great f***ing watch mate
Maarrrr wel veel in het vaatwater van mijn Black Bay Black waar ik nog geen afstand van kan doen. En ik heb wat verhalen gehoord over issues met betrekking tot de datum bij de Tudor Black Bay GMT…
De GMT is niet zwart en dat probleem wordt onder garantie gerepareerd. Als je de zwarte kunt ruilen voor de GMT dan zeker doen. De BB naast de Sub is toch best dubbelop…