Zwarte datejust?
Tja, of je ziet het gewoon als een kleurtje.
De BB heeft next zo goed faux elementen.
Waarom moeten jouw horloges water resist zijn ?
Just asking.
Ook mooi Datejust 41 gladde bezel en Oyster band met PCLās maar ook te duur voor een 6th piece, dan zou de IWC eruit moeten en dat wil ik nog niet. Ik zoek nu een piece van 2000-2500 euro. Denk dat de marine master 300 sla021j de beste keuze is dan. Tudor Black Bay GMT zou eventueel ook kunnen, maar doen moet ik het budget iets oprekken en op een waardevast horloge als de Black Bay GMT is dat minder een probleem.
Ik heb er geen moeite mee. De BB is faux as f*ck⦠met zān rivets. Maar de BB gmt > BB black voor mij. Mooie bezel ook.
Tudor day date?
Die royal vind ik net niks. Preferably als 6th piece een duiker of toolwatch. Dan heb ik twee chronografen en 4 duikers/toolwatches.
Is het Franse woord horloge niet eerder een klok? Dus is een collectionneur dāhorlogerie een klokkenverzamelaar?
Ik duik zelf ook. En ik heb altijd al fascinatie voor duikhorloges gehad met de Rolex Submariner No Date als grail. Vind de water resistance iets prettigs hebben ook. Weten dat ie tot 300 meter diep kan. Je gaat er nooit heen maar wel leuk dat ie het kan.
Niet mijn kopje thee
Yep. Montre is horloge.
Achja who cares. Collectioneur dāhorlogerie is 90% een act.
Jij bent zo zuinig op je horloges, ik kan me niet voorstellen dat je met je sub gedoken hebt, eerlijk gezegd. Hopelijk vergis ik me.
16 dagen, 704 berichtenā¦dit gaat toch nergens heen
Beetje flauw maar deze bestaat niet, hij wordt simpelweg āSubmarinerā genoemd.
I know, maar ik geef maar even aan dat ik specifiek de no date versie bedoel. Dat was en is mijn grail.
A master of symmetry. Who needs a date while diving anyway?
Je divet er toch niet mee.
Vanwege de waterstanden is een datumfunctie nuttigā¦
Nog niet, maar het kan wel. Je duikt er toch niet mee hetzelfde slappe argument dat men aanvoert als het om supercar gaat. 'Wat heb je aan een topsnelheid van 300+. Je mag toch niet harder dan 100 in Nederland.ā
Extreem knorrig argument vind ik de altijdā¦