Collectie advies: zoektocht naar een nieuw horloge

Phase 8…

7 likes

Mooi horloge de Captain Cook met de BoR bracelet. Bedankt voor je suggestie! :sunglasses::+1:Maar denk dat ik in dat geval eerder voor de Doxa Sub300T zou gaan. Maar dan heeft de Marine Master 300 SLA021J ook weer de voorkeur boven de doxa.

Ik wist niet dat die Tudor Royal relatief zo ‘goedkoop’ was. Beetje ambivalent gevoel naar dit horloge. Opzich wel een mooi ogend horloge met een Day-Date/Datejust look. Maar tegelijkertijd ook een hoog net niet gehalte…
Zitten volgens mij Sellita uurwerken in.

1 like

goedkoop onderhoud, I see that as an absolute win

2 likes

Dat dan weer wel.

Ik denk vooral aan deze:

Maar het is wel echt wat anders voor in je collectie (:+1:)

3 likes

Een mooie uitbreiding van de collectie!

1 like

Wat kost dit kreng nou (Niet retail maar de special price for you my friend prijs) , gebruikt niet te krijgen natuurlijk.
Ik wil hem wel een keer proberen vind hem echt gaaf, ben alleen bang dat het geen blijver zal worden.

Top, dat scheelt een hoop leeswerk.
:ok_hand:
Met dit budget zijn er een hoop leuke horological vintage pieces te byen.

Dan zeg ik Glycine Airman Base 22 Purist :grin::point_down:

3 likes

Precies, over ongefundeerde mening gesproken. Ofwel teveel geblaat, weinig wol! Panerai maakt geweldige horloges :ok_hand:t2:

2 likes

7-Up kwam op de Blue Curacao.

1 like

Vind deze een beetje vrouwelijk…

Tja, 1 keer iets niet opgemerkt op internet en het merk wordt afgeschreven. O ja, en ze hebben wat limited edities…

2 likes

Ga dan gewoon voor de Tudor Prince Date+Day. Nieuw te krijgen via Chrono in staal of goud/staal, bijvoorbeeld:

Referenties 76200, 76213 of 76214.

5 likes

Is dit model nog in productie? Want zag hem niet meer op de Tudor website staan.

Ja wordt door Tudor nog geleverd in Hongkong en Macau. Via een VPN zal je ze op de Tudor website zien.

afbeelding

1 like

Dat ijsgehard staal is leuk, tenzij je van scherpe lijnen houdt. Verder vind ik de kleur van het staal ook niet mooi.

2 likes

Met die bezelrand kun je je bijkans scheren. :smile: En met die kroon kun je de snor netjes trimmen.