Nou, pak 10/11k aan horloges & even naar @SuperC.
Ik ga hetzelfde doen. Horloges het huis uit doet me realiseren dat, als ik ze nu niet mis, ze straks ook niet mis.
Ik heb een PP gekocht om dat leed wat te verzachten.
Nou, pak 10/11k aan horloges & even naar @SuperC.
Ik ga hetzelfde doen. Horloges het huis uit doet me realiseren dat, als ik ze nu niet mis, ze straks ook niet mis.
Ik heb een PP gekocht om dat leed wat te verzachten.
Is het ook.
Ps, aan de band te zien mijn ex?
Als jij hem aan Bwatched hebt verkocht wel.
Oh, nee.
Eerlijk, met die collectie van jou zou ik me echt al tevreden stellen.
Ook al doe je de onderste 3 of 5 weg, waarom zou je dan iets anders nemen?
Misschien niet wat je graag hoort.
Moest je dan persé er toch iets bij willen, ga dan voor een klassieker in titanium of staal, de duiker van IWC GST Aquatimer.
Haha geen probleem hoor. Liefst zou ik doorsparen maar je moet op een gegeven moment grenzen stellen. Die VC is wel erg mooi hoor. Wel een handwinder neem ik aan? En wat moet zoiets kosten dan?
Oh dat is interessant. Vind zelf de Seamaster wel de max qua diameter wat ik kan hebben. Draag hem op de rubberen band en daardoor draagt hij ook wat kleiner, of iig comfortabeler dan op staal.
14/15k ish.
Al stijgen deze ook vrolijk op t moment.
Seamaster draagt veel groter dan de JLC.
Alles weg behalve de Cartier en Monster.
Hoef je nog maar ~ 15k bij te leggen voor een mooie VC Overseas 4500V/110A-B128
Deze begrijp ik niet helemaal. De Explorer doe ik sowieso niet weg. Neemt niet weg dat de Tudor een prachtig horloge is
Moet voldoende zijn toch!
zou die IWC voor heel weinig in het blauw zetten😬
Die Octo blijft een fascinerend horloge. Zo ontzettend dun. Verder ook helemaal in mijn straatje met die mix van gepolijste en gesatineerde delen. Heb deze nog nooit in het echt gezien dus misschien moet ik dat maar eens gaan doen. Ben wel echt benieuwd naar het draagcomfort.
Tuurlijk wel joh…
Dat doe ik ook zeker hoor. Het zijn er alleen teveel en dat biedt mogelijkheden. Het is natuurlijk een vreemde hobby die wij hebben
Ja
Dat is zeker een interessante keuze daar ga ik mij eens verder in verdiepen.
Zwarte dial en klaar
Nee goud is idd niet echt aan mij besteed. Heb onlangs nog een two tone Tudor Prince Date Day gehad. Prachtig horloge maar die was ook vrij snel vertrokken.
De Tudor Royal is niet mijn ding helaas.
Ben erg verheugd dit te horen. Weet niet hoe ik erbij kom dat het een lomp ding is dan. Snel maar eens gaan bekijken dus.