Ik zie dit horloge volgens mij wel wat vaker voorbij komen op HF. Ik kan er niks aan doen maar ik vind hem gewoon niet mooi helaas. Toch bedankt voor het meedenken
Zo moet je het ook zien he. Bij mij is 90% van de verzameling een betonnen muur, maar een uniek bloempje van een dress horloge moet er bij zijn, zeg ik dan altijd maar weer.
Oh jazeker wel, maar ik raad het niet aan. Gedragen moeten ze worden! Natuurlijk. Als je het niet draagt: weg er mee.
Dan zou ik de nieuwe versie van de in-house DS30 pakken met, nog saaier, een zwarte wijzerplaat.
Ik suggereerde Sinn alleen maar om te voorkomen dat er 600 euro van je JLC budget verdween.
Polish for life, G. En dan bedoel ik niet Pools.
Ik ben geraakt. Dat worden hete tranen in de Tequila. Pardon. De fles “sambalbij”.
Dan maar geen Sinn, zou ik zo zeggen. Tenzij een 356 SA wat voor je is. Toolish chronograaf, en zowaar gezandstraald.
Dit was alles veel leuker geweest met bier.
Is dat zo? Zou toch vergelijkbaar moeten zijn met bijvoorbeeld de Santos of de Ingenieur?
Ja hallo, heb al eens een Tangente gehad. Ook prachtig maar ook die ging nauwelijks on de pols. Deze rakker:
Mooi maar dan ga ik toch liever voor de SBGH273 die @illewoare voorstelde.
Thx
Heb eens een Speedmaster Professional gehad. Misschien niet heel populair om hier te roepen maar ik vond het helemaal niks. Daardoor heb ik Speedmasters, wellicht onterecht, genegeerd. Onlangs was ik bij @Apeks op bezoek en heb toen zijn Speedmaster mogen bewonderen. Die was wel van een andere orde dan die povere die ik kortstondig heb gehad.
Toch denk ik niet dat er een Speedmaster gaat komen. Zeker als de Seamaster in de collectie blijft.
Wat denk je van deze 38mm Zenith Chronomaster Original Boutique Edition?
Gezien bij Juwelier Kremer Emmen.
Hopelijk zijn de meesten van ons hier nog steeds niet om populair te zijn. Krijgen we tenminste nog eens wat gevarieerde collecties te zien.
Ik ben uiteindelijk voor deze Speedy gevallen:
Succes met je keuze! Komt vast wat moois uit.
Dit maar dan niks erbij halen.
Die is wel heel mooi en inderdaad vroeger was hij US only. Nadeel bij de high beat seasons (groen en blauw) is dat deze in staal zijn, dus die wegen wat meer. Daarom zou ik zeker ook eens de titanium spring drives bekijken. De power reserve stoort mij niet zo in het echt en de uurwerken zijn top qua precisie en robuustheid. Smaak natuurlijk
Maar ik heb die ooit eens in mijn handen gehad van @koetsjh en ik was onder de indruk alleszins!
Jazeker keuze zat. Zo’n Saxonia had ik ook in mijn hoofd maar is dat mogelijk voor dit budget? Wel echt een fantastisch mooi horloge.
Jaap van Ten2two heeft er 1 te koop staan.
Ja mooi ding maar ben bang dat het een tonnetje is. 38,5mm diameter en een hoogte van 15mm. Ajj.
Klopt, snel maar weer eens doen in Apeldoorn of ergens anders.
Heb ik gezien maar ga toch echt geen 10k uitgeven aan een horloge dat list nog geen 8k is
List is ruim 17k€, maar daar doen ze wel wat af als je het lief vraagt. In mijn voorstel doe je ook meer stukken weg, waardoor je er wel komt geloof ik. Is maar waar je zelf naartoe op zoek bent.

Wat denk je van deze 38mm Zenith Chronomaster Original Boutique Edition?
Prachtig horloge inderdaad maar ook dit gaat hem niet worden denk ik. Heb in het verleden al eens de ‘standaard’ 38mm op staal gehad. Dat was het toch ook niet voor mij. Ik heb sowieso een beetje een haat liefde verhouding met chronografen.
Rolex, Cartier en seamaster houden.
Dit is inderdaad een keuze die ook ik persoonlijk zou maken. Wat een mooi horloge zeg!
Zeker. Next level hoor. Gelukkig uitverkocht. Scheelt me weer 10 jaar spaargeld

Jazeker keuze zat. Zo’n Saxonia had ik ook in mijn hoofd maar is dat mogelijk voor dit budget? Wel echt een fantastisch mooi horloge.
Stuur me maar een berichtje bij interesse, Harm. Die van mij ligt al een tijdje te niksen in de kluis. Valt binnen budget