Collectioneurs van horloges in de originele doos

Een tijd lang was ik in de veronderstelling dat TIMEX uitsluiten voor de Italiaanse markt haar horloges is onderstaande prachtige cases leverde.

Sinds vandaag weet ik beter. Ook in de Nederlandse markt kreeg je een prachtige ronde plastic case bij je aangeschafte TIMEX Quartz horloge (1979).

Met een prijskaartje van fl 109,- ook best een investering in die tijd. Leuk om er weer twee complete sets bij te hebben :stuck_out_tongue_winking_eye:.

20 likes

Grappige boxen inderdaad; leuke time capsule :+1:
Hoe gaat zoiets open? Kan het nog niet helemaal ontdekken op de foto’s :blush:

1 like

Van rechts naar buiten schuiven :v:

1 like

Een apart topic leek me teveel voor deze combi.
Maar een heel enkele keer zie je nog wel eens een dealer doosje dat ook best leuke uitstraling heeft. Dus hopelijk kan de jury er mee leven dat het geen merkdoos betreft.

Wel even een horloge bijgezocht van naar schatting dezelfde periode ,:innocent: hoewel - een tweecijferig telefoonnummer??!:thinking:

19 likes

Deze hier nog niet laten zien volgens mij, NOS uit de jaren 70/80. Compleet met originele tags en plastic verpakkingszakje. Ooit door iemand gekocht, nooit gebruikt of zelfs maar uitgepakt en ergens in een kast terechtgekomen. Nu via MP bij mij in de vitrinekast :smiley:

Nederlands geleverd door de nazaten van de firma Post, vroeger de Nederlandse importeur, die toen inmiddels in Santpoort zaten.

30 likes

Ook prachtige deze set :+1:

1 like

Dank! Ik heb er inmiddels heel wat, maar dit is mijn eerst NOS setje, erg blij mee!

2 likes

Gaaf zeg!

1 like

Wat prachtig allemaal! Bedankt voor het delen.

1 like

Sodeju! Ik had er zo eentje, voordat iemand in '19 gratis kwam winkelen hier. Maar twee stuks NOS in doos… Wow.

1 like

Merci heren, ben er ook erg content mee, is een leuke aanvulling op de verzameling!

1 like

Prachtig doosje @Domega!
Zou wat zijn voor mijn Seagull Fliegertje, maar ik ben bang dat ie daar te groot voor is…

54170ccd2e5327bd4417423c5c8d88cbc927d04d_1_497x500

fdc085858cf696d09d09f12787ee6791a016ae93_1_516x500
Bandje is trouwens wel van echt vissenleer.
9ef8020ebf8688763bfffeb51775131f31a77bbf_1_690x386

7 likes

8 likes

Deze vond ik ook nog…

19 likes

Toeval weer - net deze week op zoek naar een bijpassend Velona horloge :male_detective:

13 likes

image image

schitterende nivada :heart_eyes:

1 like

16 likes

33 likes

26 likes