Haha Lex, ik moet nog altijd terugdenken aan een (bruin?) doosje wat ik eens in je brievenbus stopte met de gedachte dat ik daar toch never ever een horloge voor zou spotten
En dus een paar maanden later een oude chronograaf vond van dezelfde - blijkbaar ook nog Nederlandse - leverancier…jij had er eentje van, maar ik had verder echt nog nooit van het merk gehoord, is dat kras?!
Pffffff wat een mooie collectie!!!
Dat is inderdaad kras! En ook precies wat ik bedoel.
Jij hebt een heleboel ouwe doosjes zonder horloge, ik een heleboel ouwe horloges zonder doosje (dat komt wat vaker voor).
Als we twee keer een match kunnen vinden zijn we misschien allebei een mooie combinatie rijker? Toch?
Als je een mooie horlogebox tegenkomt tegen een interessante prijs omdat men denkt dat er een een vulpen in hoort … wat doe je dan?
Natuurlijk, je informeert de verkoper dat er oorspronkelijk een horloge in heeft gezeten en dat hij er vast een hogere prijs voor kan vragen. Zo gezegd, zo ….
Nee natuurlijk niet . Gewoon gekocht en incoming. En nu alvast nadenken welk horloge uit de verzameling in het doosje mag wonen.
Misschien iets voor een nieuw topic of forum-onderdeel “Doosje zonder Horloosje”
Je post je doosjes en als een ander forumlid een matchend horloge heeft kan er misschien wat gehandeld worden, horloosje naar de eigenaar van het doosje of omgekeerd…
Ikzelf heb sowiezo best wel wat doosloze horloges met obscure merknamen…
Leuk idee. Zou zeggen, wat let je? Zal dat draadje met gepaste interesse volgen
Ik heb nog een Kelton liggen… ruilen?
Wat wil je ruilen? De Kelton of het doosje ?
En daar gaan we:
That’s a no brainer! Het merk staat al op het doosje!
En ik heb mijn laatste Kelton al een tijdje geleden verkocht… dus voor mij geen optie.
Een leuke voor jou, @scudo?
Oh ik ben te laat met mijn opmerking, ik zie dat er al een kandidaad is: @Serge2
Dit gaat nog leuk worden…
Duh …… welke Kelton ?
Ja, daar zijn er nogal wat van. Vandaar dat ik meteen aan @scudo dacht.
Ik zag het ineens ook, net zoeen als die van Vinwat.
Ik ben er eens een keer een tegengekomen op de grote rommelmarkt in Brussel (Vossenmarkt).
Ze vroegen er een godsvermogen voor en hij was nog beschadigd ook…
Laten liggen dus.
Deze?
Wat heb jij eigenlijk niet?
Ik wil de voorpret niet bederven, maar met 80+ Kelton horloges in mijn collectie gaat het me zeker lukken het juiste horloosje voor het horlogedoosje te vinden .
:
Nou… In elk geval niet zo’n fraai Kelton vulpen uhhh horlogedoosje
Maarre … als nu echt niemand zich er voor meldt heb ik er nog wel een doosloze voor…
Vandaag weer een doosje met inhoud ontvangen.
En met garantiepapieren
Het horloge is op 4 februari 1974 gekocht in een cigareterie in Dijon Frankrijk. Wat overeenkomt de collectie brochure van dat betreffende jaar.
En welk horloge zat er in hoor ik jullie denken?
Nou deze … de Timex Mercury
Hele leuke vondst!
Geweldig!!