Collector (tu)

Ik zie dat forumlid Collector nog geen topic heeft, ondanks dat ik al 2 succesvolle transacties met hem heb gedaan. Bij deze!

Ik heb zowel een Citizen als recentelijk een Omega horloge aan Collector verkocht. De communicatie verliep snel, duidelijk en concreet - volgens het boekje.

Hij heeft de horloges zelf bij me opgehaald, alles volgens afspraak. Nog gezellig met hem aan tafel gekletst, naast correct ook sympathiek :wink:

Kortom, een ideale koper!

Laatst een horloge aan verkocht. Vriendelijk contact via PB en netjes een berichtje na ontvangst van het horloge. Een prima man om zaken mee te doen.

Gr Wouter

Voor de prettige overdracht vanmiddag.

Dus dit is de nieuwe aanwinst. Na wikken en wegen toch gekozen voor de Omega, hierdoor was er sowieso geen noodzaak om iets uit de collectie te verkopen. Tevens vond ik de Tudor Heritage Black Bay tegenvallen in het echt.

Nogmaals Collector, bedankt voor de prettige en gezellige overdracht vanmiddag.

Mooi man van harte gefeliciteerd met je aanwinst.(tu)

Zeker mooi. Geniet er van!

Nice! Very nice!

Fantastisch mooie klok! Nu nog de org. stalen band erbij.
Veel draagplezier.

Die stalen band was ik wel van plan om aan te schaffen. Weet iemand toevallig waar deze te verkrijgen is. Naast de dealer bedoel ik dan. Op marktplaats stond er 1 voor 99 euro. Geen geld denk ik, alleen weet ik niet of deze echt is.

http://link.marktplaats.nl/616649334

Topervaring met Collector, heel snel en heel duidelijk, de volgende keer neem ik wat meer tijd, Patrick. Kortom, een aanrader!

Eric

Mijn Hamilton Pan Europ verkocht aan Patrick.
Aanrader!
Leuk gepraat (helaas te kort wegens tijdgebrek)over onze gezamenlijke “afwijking”

Fijn, snel contact en gewoon leuke goede communicatie met Patrick.

Horloge is natuurlijk ook belangrijk! Veel plezier ermee @Collector

1 like