@Heineken enjoy your stay here
Make sure to drop by @AmsterdamVintageWatches if you’re passing by Amsterdam, 10/10 would recommend (even if it requires a detour).
It is no surprise to me to read these comments as I am well aware that the dutch are naturally sceptical. You can stay away for as long as you like and join the fun later… if you like as you will still be welcome.
Or ask me directly what you want to know instead of fear mongering.
Nou dat ook weer niet, maar jij begrijp het wel
Dat domme gelul over Holland en Nederland, rot op zeg.
Kan mij het nou schelen hoe je ons noemt…Maak van N-Holland van mijn part West-Overijssel, i dont care.
En heel Nederland roept nog heel hard HOLLAND HOLLAND bij élke sportwedstrijd met iets van een oranje shirtje aan, dus stel je niet aan.
Gemekker over bier interesseert me ook niet, is gewoon leuk om te fukken (alhoewel sommigen erin doorslaan maar ok). Bier is voor mij bier, geel met bubbels en een schuimkraagje erop. Lekker op een terras als het warm is, meer niet. En het goedkoopste drankje in de kroeg om lam van te worden.
Als je van een product binnen één week een miljoen liter kan maken, dan zegt dat al genoeg toch.
Inkoop 25 cent
Klopt. Het geheim voor een leuk leven
Moet dat niet “Neanderthalers” zijn?
It is not about that. It’s about better being safe than sorry.
I don’t know you and as far as I can judge on the replies, nobody here does. So meeting up with a complete stranger, bringing your precious watches, on such a short notice, that does make me suspicious.
As I have mentioned in my PM tot you, if I had any intention to meet up with you ‘and your watch buddies’, I would do some kind of background check, like a copy of your passport, a plain ticket, maybe even asking a moderator tot check your IP-adress. And I would ask you why this had to be on such a short notice, as I can imagine your trip tot The Netherlands would be wel planned in advance.
It might have to do something with my line of work to be careful…
Dit dus, kan mij altijd zo verschrikkelijk storen aan “Nederlanders” in het buitenland die het voor elkaar krijgen iemand uit een ander land binnen de eerste 2 minuten van het gesprek bijdehand te corrigeren.
Lekkere dooddoener altijd, oke sorry dat iemand niet weet hoe het “Officieel” werkt
Blijft mooi die Chinese wijsheden.
Ik snap je insteek en als dit een één-op-één uitnodiging zou zijn zou ik me zorgen maken inderdaad. In dit geval zie ik geen ‘gevaar’ in het afspreken in bijvoorbeeld een hotel met meerdere ‘uitgenodigden’.
Ik weet niet wat voor werk je doet maar een
zegt niks.
En als ik echt meerdere mensen zou willen beroven op 1 avond heb ik ook wel een kopietje van een paspoort of ticket voor je.
Dutch Hollanders from the Netherlands.
Ook wel bekend als :
Zou de TS dit kennen they are big and i is small and that is not fare
We, Netheranderthalers, are very good in Formula 1.
Ja mooi hè! Nu zijn ‘wij’ goed omdat er 1 iemand is met een bizar talent en een bijbehorende familie die er alles voor gedaan heeft om dit talent tot uiting te laten komen.
Ik volg dit topic wel ff, zie zomaar dat het HF Café op zondag een keertje wordt omgedoopt tot redbar.
Pas op : er gaan zo mensen heel hard roepen dat het een Belg is. Of een Limburger. Of een Belgische Limburger uit Monaco.
Nee, want hij doet het heel goed. Nu doen we niet moeilijk over die landsgrenzen.
Ik zag ineens een visioen voorbij komen gebaseerd op the flintstones met hun benenwagen.
O bugger, we are? Have you seen our prime minister?
No seriously, this trait is quite commonly shared among civilization, my guess.
On the other hand, short sightedness might be reserved for North America. laughing so hard at my own joke now.
On topic, great idea. Indeed I am occupied by a karate exam and Sinterklaas (with or without Black Pete, haven’t decided). Rain check please?
Oké.
Het afspreken op een openbare plaats met meerdere personen is natuurlijk schijnveiligheid. Wie zegt mij dat je niet op de parkeerplaats wordt opgewacht (van te voren of na afloop) en hoeveel van jouw gezelschap van zeg 10 reageert adequaat en effectief als iemand ineens een pistool trekt.
Beter voorkomen dan genezen lijkt MIJ. Ieder zijn mening.
Is wel al bekend in grote lijnen althans.
Voor jouw informatie, ik zit in de fraude-opsporing en
-behandeling bij een overheidsorganisatie.
Zo stellig is dat onjuist. Het hoeft niets te zeggen, maar kan ook heel veel zeggen. Zo kan ik mij voorstellen dat TS hiervoor gebruik heeft gemaakt van het wifi-netwerk van het hotel. Dat kan te herleiden zijn.
Als blijkt dat het IP-adres ergens aan de andere kant van de wereld (niet eens zijnde Canada) toe leidt, lijkt het of men iets te verbergen heeft.
Oke. En als de naam op het paspoort overeenkomt met de naam op het ticket of de reservering van het hotel en ook nog met het opgegeven Instagram account, is het wat mij betreft akkoord.
Dan zou ik mij misschien voor kunnen stellen mij te voegen bij een dergelijk gezelschap, met mijn duizenden euro’s kostende verzameling (als ik die al zou hebben).
Maar om iemand zo blind te geloven en mijn hebben en houden open te gooien, dat zou ik niet doen. Daar is iedereen uiteraard vrij in.
Voor mij heeft het verhaal nog teveel onduidelijkheden en onwaarschijnlijkheden.
Die Buddies, zijn die als handbagage meegekomen? Of horen die bij het reisgezelschap? Dan zouden ze al aanwezig zijn en hoeven zij zich er niet bij te voegen. Of zijn dat lokale Buddies? Dan zouden ze mogelijk al actief zijn op het forum en is het vreemd dat TS er mee komt…
Nogmaals, dat zijn mijn gevoelens en ideeën erbij.
Voor hen die er bij zullen zijn, doe je ding. Ik wens je een heel fijne avond en verwacht dan wel een (foto)verslag van de meeting om te zien wat ik heb gemist.
Ik hoop van ganser harte dat ik een verkeerd beeld van ‘de wereld’ heb en dat TS is wie hij zegt te zijn.
Jongen jongen, komt er hier even eentje zijn FBI-skills botvieren. Ik ga waarschijnlijk deze week nog gezellig een borrel drinken met deze bijzonder aardige mijnheer. Als je nooit meer iets van mij hoort, mag je jezelf promoveren tot luitenant wat mij betreft.
Nee gekkie! Ik arriveer altijd in één van mijn drie geblindeerde auto’s waarbij pas bij vertrek bekend is welke ik neem. Uiteraard rijden de drie wagens gezamenlijk richting doel waarbij niet bekend is in welke van de drie mijn collectie zich bevindt. Deze collectie wordt pas meegenomen door mijn beveiliging als zij het betreffende pand en omgeving hebben afgezet en gecontroleerd. Ik ben dan ook niet bang voor een overval met pistool maar mocht het toch zo ver komen dan hoop ik dat mijn beschermende kleding zijn werk doet.
Euh ja dat kan ook als receptionist maar dat nemen we maar niet aan dan.
Ben ik alweer vergeten mijn VPN aan te zetten?!
Hè gelukkig, die heb ik ook niet. En als ik dat zou hebben zou ik ook niet direct mijn koffertje ‘even’ overhandigen in de lobby van een hotel inderdaad.
Ik heb gelukkig een iets ander beeld van de wereld alhoewel de meesten mij ook wel kennen als ‘kritisch’ en ‘meer oplettend’ dan de gemiddelde Nederlander en Hollander (of eigenlijk West-Fries).
Ik heb contact gehad met de heer en ik vind het eigenlijk wel een geweldig tof idee, Redbar hierheen halen. Wat betreft meetingen organiseren is het mij ook niet vreemd en uiteraard wordt er rekening gehouden met veiligheid.
I’ll still meet you in a dark alley @Heineken, bring the noise.
Die bestaan niet meer, een ticket moet een bestemming hebben.
Peppy hoor. De cursuscode Engels is 045111.