Come fly with me: Stowa Klassik 40 Ikarus NA

1 like

Ik ben ook dol op Maiden
Heb ze drie maal live gezien

4 likes

Maiden was geinig in Guitar Hero, ik vrees dat ik meer van de ZZ Top was destijds. :slight_smile:

Dat gezegd hebbende, het is allemaal beter dan de Offspring. Maar om @HanDavinci nog even blij te maken veur bie deeze footoo’s:

@MrSmith, hier heb je een paar footoo’s uut de losse pols om het een beetje in context te plaatsen:

En dan @anon50762135EV en @NielsV over dat groen:

Voor mij doet het het goed.

12 likes

Bedankt voor de foto’s. Hier word ik errug blij van haha.

2 likes

Hij is prachtig. Nu nog even om de goede pols. :wink:

1 like

Ik zie jou deze afbeelding vaker plaatsen…zou je 'm eens willen verduidelijken aub. Het komt namelijk nogal agressief over…of ben je geboren met een boksbeugel om de knokkels :thinking:

De Stones van de hardrock,gaan al weer 43 jaar mee,1 juli zijn ze in Arnhem maar dan zit ik in Assen :motorcycle: :grinning:

1 like

Ik zag die afbeelding meer als een hip-hop tegelring. Grappig. Boksbeugel was niet in me opgekomen. Grappig, dat.

1 like

Grappig idd…ik zie nu ook wat jij bedoelt…zou prima kunnen.

Uit een van m’n favoriete films back in the day :wink:

1 like

Mooi verhaal en goed horloge, van harte ! :wink:

Ik vind het wel mooie horloges van Stowa die fliegers. Nu heb ik ook hier in deze categorie alweer door dat er over de fliegers ook weer van alles te doen is over echt, maten en merken etc.

Dus ben ik blij dat mijn keuzes niet gehinderd worden door enige kennis of verstand van zaken en zou ik ook voor deze maat of kleiner gaan. Stowa heeft dat en ik vind het een mooie kast en dial, en ook de keuze geen datum en handwinder. Op termijn komt er wel één in ieder geval.

Veel draagplezier gewenst met deze schoonheid :+1:

1 like

Fraaie Stowa! En, een prima collectie ook :+1:

1 like

agressief ik …haha nee hoor gewoon een leuk duimpje omhoog met een klokje om je de pols en een heel vriendelijk boksbeugeltje .
like

2 likes

Dank je. Het is wel de leuke doos. Ik heb nog een doosje met dubieuze quartz. Jeugdzondes, zo je wilt. :slight_smile:

Die hebben we allemaal maar quartz an sich is zeker geen zonde…

1 like

Met quartz niet. Maar met slechte quartz…

En weigeren om dood te gaan. Zo slecht is ie dus niet. :slight_smile:

Een mooie Miyota?:stuck_out_tongue_winking_eye: Niks mee mee hoor.:clown_face:

Prachtig horloge. Altijd nog een mooi model gevonden.
Goede keuze denk ik uiteindelijk ook , gewoon de zwarte wijzers.:sunglasses::+1:t2:

1 like

Hahaha… Nee, inderdaad. Als ze de Miyota 9000 serie met blauwe schroefjes, cotes de geneve en perlage hadden gedecoreerd, met een custom rotor, dan had ik daar ook grif extra voor betaald.

Als mijn partner niet misprijzend had gekeken. :slight_smile:

1 like

Vraag even wanneer jullie weer gepaneerde zalm eten. :joy:

1 like

Ho ho. Zalm Teriyaki.

Binnenkort maar weer eens een etentje doen. Wellicht als ik terug ben uit Bracknell, met ome @HanDavinci en @SwedishChef er bij in de Belgische Keizer of zo?

2 likes

Dan ga ik deze keer wel met de trein. Anders moet @HanDavinci in zijn eentje dertig IPA’s soldaat maken.

3 likes