Ook dit jaar was er genoeg loos, heb ik me laten vertellen. Maar ja, Covid of niet, op Koningsdag laat ik me liever niet met de Nederlandse bevolking confronteren.
Leve de republiek.
Ook dit jaar was er genoeg loos, heb ik me laten vertellen. Maar ja, Covid of niet, op Koningsdag laat ik me liever niet met de Nederlandse bevolking confronteren.
Leve de republiek.
Ik vertel ook wat ik heb betaald en voor wat ik iets verkoop als iemand er op een normale manier naar vraagt. Het hangt er voor mij vooral vanaf wie het vraagt en met welk idee.
Maar ik durf met enige zekerheid te zeggen dat hij dat ook uitgeeft
Volgens mij lullen we langs elkaar heen.
Laatste keer dat ik het vertelde was tegen mân moeder. De prijs van een nieuwe Omega Seamaster (rond de 5k). Ze reageerde met; âOh dat valt meeâ.
Dat zijn de leukere reacties.
Niemand in mijn omgeving heeft ooit van Tudor gehoord⊠En Grand Seiko⊠âoh ja dat is een Seiko, zo een heb ik ook wel eens gehadâ
Is het niet wat vroeg om al aan de drank te zitten?
was de oorzaak hier maar drank, dan was het een stuk minder droevigâŠ
In mijn ervaring praten anderen vrijwel alleen over het horloge wat ik draag als ik er zelf over begin. Mijn goede vrienden weten dat ik een horloge-tik heb en kijken er niet van op als ik elke keer als ik ze zie een ander horloge draag. Familie en kenissen valt het niet op of (waarschijnlijker) interesseert het niet
Waarde komt eigenlijk nooit ter sprake, maar dat heeft mischien met mijn smaak te maken. Ik kan me voorstellen dat als ik een geelgouden iced out Rolex zou dragen met paved bracelet mensen zich wel zouden afvragen met welke handel ik dit zou betalen
Nee man, dat is te gemakkelijk.
Gewoon zeggen dat het een nepper omdat je geen Hilfiger kunt betalen
Altijd⊠en dat snap ik ook wel.
Laat mij met rust, je bent vreemd.
Vreemd is nog heel zacht uitgedrukt.
Ik stel voor dat je eerst even wat extra hints geeft zodat ik weet wie je bent, oale Tukker.
Daar kom je vandaan?
Corona, ik heb al veel over de symptomen gehoord, maar deze kende ik nog niet.
Of is het een neveneffect van de vaccinatie?
Laat me dan even weten welk vaccin, dan kan ik daar al voor passenâŠ
âen haal uw borsten van mijn schouderâ?
Ooit iemand verteld over het U-boot stahl waar mijn horloge van gemaakt is maar toen ik de glazige vraag kreeg hoe ze die U-boten dan opvissen om er horloges van te maken heb ik het maar opgegeven.
FTFY.