Neen, de jongens waren alle heel hetero getrouwd. Dus meer tantes…
ik kom er niet uit. Never mind, dat ligt ongetwijfeld aan de Jameson…
Nee hoor, ik kraam onzin uit. Gewoon 7 tantes. En ik ben nog nuchter…
Het zal het jeugdtrauma zijn. Al dat gezoen. En toen ik heel jong was, moest ik de mannen ook zoenen.
Vreselijk was het.
Nee nog nooit meegemaakt. Bekrompenheid tolereer ik niet in mijn omgeving, die negeer ik. En als het niet kan, zet ik ze op hun plek .
Mijn geld, mijn keuzes.
Gelukkig niet vaak meegemaakt.
Wel een keer een nieuwsgierige ‘waar doe je het van’ opmerking/vraag gehad…
Ik heb verder helemaal geen zin om over een topic zoals horloges te gaan lullen op een verjaardag.
Er is altijd wel een balieknager te vinden die even uit komt leggen dat een tikkende secondewijzer wijst op een nep Rolex en een zwevende secondewijzer de real deal is…
Tja, ieder zijn ding. Maar dergelijk club gedrag zie je vaak bij mensen die een een mooi horloge ook wel kunnen waarderen. Genoeg echte rolex horloges en breitlings gezien in de “vip” ruimte zo’n 10 jaar geleden.
Ik zou me daar verder niet druk over maken.
Mooi broekje. Maar, als het toch over erotiek gaat: je zou denken dat zo’n merk een model zou scoren zonder doorgezakte voetbogen. Wat vinden we daar nou van @Fate_Amenable_To_Change ? Geen porem, toch?
Ah, een beroep op mijn voet-fetishisme… Nee, da’s inderdaad geen porem. Dat hele onderstel eigenlijk niet. Maar wat nog veel erger is dan dat onderstel is die, en ik ben gracieus aan het zijn door dit woord te gebruiken, onderbroek.
Mein Darwin im Himmel, zelden heb ik zo’n onappetijtelijk kledingstuk mogen aanschouwen. Het is net alsof een, eh, Bridget Jones’ onderbroek een liefdeskind heeft geproduceerd met het slechtste jaren 90 ontwerp wat je je maar voor de geest kunt halen, wat ze dan pogen te verkopen door het een Kind vom Bahnhof Zoo aan te trekken.
I disapprove.
Maar ja, ik ben dan ook meer van de “Diabolical” of “Subliminal” van A Swiss String.
Ik zeg altijd dat roken meer geld kost
Ik dacht dat dat Invicta-pricing was. Binnenkort voor 12,95 in een aanbieding near you of zo.
Totaal geen last van de vraag wat kost jouw horloge.
Ik heb dan ook standaard het prijskaartje eraan hangen, dus die info hebben ze al!
Je kunt ze gelukkig op bestelling custom laten maken.
Mwoah.
Verjaardagen? Dat mag nu toch helemaal niet, met een grote groep bijeenkomen…
Het is een fikse aanname om te denken dat dit zich gaat voortplanten.
Helaas, dat kangarootje zal waarschijnlijk net zo goed een konijntje kunnen zijn. Kijk maar eens naar een willekeurig stadscentrum op Koningsdag als er geen covid is.
Juist wel, die maken er gewoon vier. Ze nemen de wereld over.
Bandit?