Oh. Oh. Oh. Wat mis ik dit!

Oh. Oh. Oh. Wat mis ik dit!

Een tuinhuis, als je het echt wilt weten, de fotos:
Ok eerlijk is eerlijk, het was bijna 100.000 euro 
Mooi, maar dit mag toch geen ton kosten
tuinhuisje, beetje gras, beetje planten en paar stenen.
Voor een ton leg je een halve hectare tuin aan met zwembad en al…
Leuk hoor. Maar waar is de pool?
Er staat godnondeju een Dixi plee in de tuin!
God, wat had ik graag naar Pinkpop gewild, als het weer mag ga ik er met liefde in pissen in plaats van erachter…
Nee dat is geen ton waard… wel een slimme hovenier 
Wie weet ligt er een Patek verstopt in iedere plantenbak. Kijk zo kom je wel aan de ton.

Ja, het fijne weet ik er ook niet van natuurlijk.
Zie je volgende week ineens die buren alle plantenbakken inspecteren 
Persoonlijk vind ik dit al vreemd. Vertel je ook wat je onderbroek gekost heeft?
Wanneer er familieleden zijn die zo stijlloos zijn om naar prijzen te vragen, kun je toch gewoon geen antwoord geven, of iets in de trant van “maakt toch niet uit?” Waarom een prijs noemen wanneer je niet verkoopt?
ik heb geen geheimen,als men netjes vraagt wat het gekost heeft
wil ik het best zeggen.Maar goed soms kun je maar beter niks zeggen
Als ik naar een verjaardag, Efteling, Amsterdam etc etc ga gaat er een goedkope Seiko om de pols.
Op m’n horloges nooit… Op m’n auto’s daarentegen 
Bij mij niet hoor. Als ik ergens heen ga doe ik altijd mijn duurste outfit aan in de hoop die gasten van ‘hoe duur is je outfit’ tegen te komen. Met Pateks om beide polsen en een Rollie om m’n enkel speel ik alle gangstarappers nog in m’n blote lul in 1 keer uit

5 ouderwetse Knaken dacht ze.
Dat snap ik,

Haha nee ik zei wel ‘vijf duizend’. 
Maar goed, valt mee, prima. Even de grens opzoeken wanneer het niet meer meevalt. 
Me too
Mooi geworden inderdaad, die ingebouwde trampoline is wel een nette oplossing, flikkeren de kids er tenminste niet om de haverklap vanaf. Zit er nou een buitenkuiken onder de afkapping? Hier (Brazilië) laat je voor een ton een compleet huis met 4 slaapkamers, tuin en zwembad aanleggen. Het valt dan wel weer binnen een jaar of 5 in elkaar, maar zo blijf je tenminste bezig.
Hier is een Submariner tegen de huidige prijzen en eurokoerzen ook gewoon 3-4 jaarsalarissen, dus (ongeschoolde) arbeid is erg goedkoop. Het grootste probleem is dat ongeschoolde arbeid hier daadwerkelijk ongeschoold is. Kranen die verkeerd om aangesloten zijn, lichtknopjes die volstrekt onlogisch zijn aangesloten, airco afwatering die in de plafondruimte van de benedenverdieping afwatert, etc, etc.
Maar goed, ik dwaal een beetje af.
Ik houd er ook zeker rekening mee. Amsterdam overdag is 1 ding, maar naar Paradiso wordt het inderdaad een Seiko.
O sorry, werd.