Commentaar op duur horloge

Werd er voor dat bedrag ook een huis geplaatst in die tuin? Er is vast een boel dure ongein te verzinnen om in de tuin te plaatsen, maar dit klinkt alsof je er wel goed je best voor moet doen.

9 likes

Uiteraard is er geen zwart/wit
maar denk dat het door de bank genomen redelijk klopt, al is het bij wijze vam spreken

You catch my drift gok ik

Oh. Oh. Oh. Wat mis ik dit!

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

10 likes

Een tuinhuis, als je het echt wilt weten, de fotos:

Ok eerlijk is eerlijk, het was bijna 100.000 euro :crazy_face:

7 likes

Mooi, maar dit mag toch geen ton kosten :sweat_smile: tuinhuisje, beetje gras, beetje planten en paar stenen.

Voor een ton leg je een halve hectare tuin aan met zwembad en al

7 likes

Leuk hoor. Maar waar is de pool?

2 likes

Er staat godnondeju een Dixi plee in de tuin!
God, wat had ik graag naar Pinkpop gewild, als het weer mag ga ik er met liefde in pissen in plaats van erachter
:+1:t2:

2 likes

Nee dat is geen ton waard
 wel een slimme hovenier :thinking:

6 likes

Wie weet ligt er een Patek verstopt in iedere plantenbak. Kijk zo kom je wel aan de ton. :grin: :ok_hand:

1 like

Ja, het fijne weet ik er ook niet van natuurlijk.

Zie je volgende week ineens die buren alle plantenbakken inspecteren :rofl:

2 likes

Persoonlijk vind ik dit al vreemd. Vertel je ook wat je onderbroek gekost heeft?
Wanneer er familieleden zijn die zo stijlloos zijn om naar prijzen te vragen, kun je toch gewoon geen antwoord geven, of iets in de trant van “maakt toch niet uit?” Waarom een prijs noemen wanneer je niet verkoopt?

ik heb geen geheimen,als men netjes vraagt wat het gekost heeft
wil ik het best zeggen.Maar goed soms kun je maar beter niks zeggen

3 likes

Als ik naar een verjaardag, Efteling, Amsterdam etc etc ga gaat er een goedkope Seiko om de pols.

2 likes

Op m’n horloges nooit
 Op m’n auto’s daarentegen :thinking:

Bij mij niet hoor. Als ik ergens heen ga doe ik altijd mijn duurste outfit aan in de hoop die gasten van ‘hoe duur is je outfit’ tegen te komen. Met Pateks om beide polsen en een Rollie om m’n enkel speel ik alle gangstarappers nog in m’n blote lul in 1 keer uit :sunglasses: :sunglasses:

14 likes

:rofl:

5 ouderwetse Knaken dacht ze.

Dat snap ik,

:sweat_smile:

1 like

Haha nee ik zei wel ‘vijf duizend’. :sweat_smile:
Maar goed, valt mee, prima. Even de grens opzoeken wanneer het niet meer meevalt. :crazy_face:

1 like

Me too

1 like