Werd er voor dat bedrag ook een huis geplaatst in die tuin? Er is vast een boel dure ongein te verzinnen om in de tuin te plaatsen, maar dit klinkt alsof je er wel goed je best voor moet doen.
Uiteraard is er geen zwart/witâŠmaar denk dat het door de bank genomen redelijk klopt, al is het bij wijze vam sprekenâŠ
You catch my drift gok ikâŠ
Oh. Oh. Oh. Wat mis ik dit!
Een tuinhuis, als je het echt wilt weten, de fotos:
Ok eerlijk is eerlijk, het was bijna 100.000 euro
Mooi, maar dit mag toch geen ton kosten tuinhuisje, beetje gras, beetje planten en paar stenen.
Voor een ton leg je een halve hectare tuin aan met zwembad en alâŠ
Leuk hoor. Maar waar is de pool?
Er staat godnondeju een Dixi plee in de tuin!
God, wat had ik graag naar Pinkpop gewild, als het weer mag ga ik er met liefde in pissen in plaats van erachterâŠ
Nee dat is geen ton waard⊠wel een slimme hovenier
Wie weet ligt er een Patek verstopt in iedere plantenbak. Kijk zo kom je wel aan de ton.
Ja, het fijne weet ik er ook niet van natuurlijk.
Zie je volgende week ineens die buren alle plantenbakken inspecteren
Persoonlijk vind ik dit al vreemd. Vertel je ook wat je onderbroek gekost heeft?
Wanneer er familieleden zijn die zo stijlloos zijn om naar prijzen te vragen, kun je toch gewoon geen antwoord geven, of iets in de trant van âmaakt toch niet uit?â Waarom een prijs noemen wanneer je niet verkoopt?
ik heb geen geheimen,als men netjes vraagt wat het gekost heeft
wil ik het best zeggen.Maar goed soms kun je maar beter niks zeggen
Als ik naar een verjaardag, Efteling, Amsterdam etc etc ga gaat er een goedkope Seiko om de pols.
Op mân horloges nooit⊠Op mân autoâs daarentegen
Bij mij niet hoor. Als ik ergens heen ga doe ik altijd mijn duurste outfit aan in de hoop die gasten van âhoe duur is je outfitâ tegen te komen. Met Pateks om beide polsen en een Rollie om mân enkel speel ik alle gangstarappers nog in mân blote lul in 1 keer uit
5 ouderwetse Knaken dacht ze.
Dat snap ik,
Haha nee ik zei wel âvijf duizendâ.
Maar goed, valt mee, prima. Even de grens opzoeken wanneer het niet meer meevalt.
Me too