Commentaar op duur horloge

Stoppen met die verjaardagen bezoeken

2 likes

Gewoon laten praten, mijn tegen argument is te vragen hoeveel die koters wel niet hebben gekost. einde discussie.

Oh ja, wat kostte die scheiding je ook alweer? :rofl: :joy:

25 likes

Iedereen in mijn familie en vriendenkring kent mijn afwijking tik, dus nee, geen last van. :grinning_face_with_smiling_eyes: Ze weten wel beter dan te vragen naar de waarde. :face_with_hand_over_mouth:

5 likes

Herkenbaar. Had het laatst nog met een Invicta die was afgeprijsd van 1100 voor 75 euro. Vonden ze nog belachelijk veel geld. Je kunt de tijd immers op je telefoon zien

16 likes

Wil soms ook nog wel roepen dat ik door inbrekers-mist-machine de prijs niet goed heb meegekregen. (sorry, ben niet zo bekend met het juiste vakjargon voor zo’n machine)

1 like

"duur "is zooo relatief :grinning:

1 like

Ik heb nog nooit ook maar één opmerking gehad over mijn horloge afkomstig van iemand die niet ook geïnteresseerd was in horloges. Niet positief, niet negatief, niks.

1 like

Jezus, zet er dan een paar mooie sexy beentjes in ipv deze treurige bedoeling ! (die armpies ook zo doods langs het lichaam maakt dit slippie nou ook niet echt sexy)

7 likes

Ik praat alleen over geld als ik een offerte heb uitgebracht.

Ik had laatst een GS om, kreeg ik de opmerking: “mooi horloge, lijkt op een Hilfiger die ik ooit heb gehad. Is dat er ook een?”

De vernietiging van de mensheid had wat mij betreft op dat moment mogen plaats vinden. :expressionless:

93 likes

Wat is het een klein ding, :rofl::slightly_smiling_face::face_with_hand_over_mouth::crazy_face:

Gewoon ja zeggen en doorlopen

1 like

ja dit is wel pijnlijk…
Of als vrienden van je alleen van het merk Rolex hebben gehoord en bij elk horloge wat je om hebt roepen ‘zo dikke rolex’ of iets in die geest :roll_eyes:

7 likes

Exact dit! :point_up_2:t3:
Zelfs m’n vrouw is gestopt vragen te stellen als ik een nieuwe aanwinst heb.

Dat gezucht en ge-oogrol is voor niemand goed. :joy:

7 likes

Nee, wordt nooit om gevraagd. Ik loop niet interessant te doen met wat er om de pols zit & geen hond die herkent wat het is. En als ze het wel herkennen weten ze er genoeg vanaf om niet over centen te beginnen.

6 likes

Nog nooit meegemaakt.

1 like

Was de vriend van een collega van mijn vrouw. Ik mag hem niet. Maar ergens was ik wel blij dat het iemand überhaupt was opgevallen dat ik een horloge om had. Want normaalgesproken boeit het niemand wat :joy:

3 likes

haha dan is er al een stap gemaakt wat betreft erkenning :rofl:
Echter kunnen we andere mensen niet kwalijk nemen dat ze er niet zoveel verstand van hebben

1 like

Gewoon net te belachelijke bedragen roepen. Dan hebben ze snel genoeg door dat je loopt te kullen. Zo niet… nieuwe familie/vrienden zoeken.

“Wat kost zo’n eh… Seiko 5 nou?”

“45.000 euro. Proberen?” Terwijl je het horloge van je pols haalt en naar de vragensteller gooit

11 likes

Welk horloge was het? En wat kostte het?