Commentaar op duur horloge

Ik snap de behoefte van mensen nooit om te vertellen wat iets kost.

5 likes

Ik snap de heisa en geheimzinnigheid over de prijs nooit zo goed.
Zoals enkele Posts hierboven:
Niet zeggen wat het kost en dan wel zeggen: Google het maar
 dan weet hij het 10sec later toch als nog?
Het wordt mij sporadisch gevraagd, maar ik maak daar geen geheim van, noch pronk ik ermee. Vind ik ook zo bijzonder dat bijna geen Nederlander zijn inkomen (durft) benoemd wanneer iemand dat vraagt.
Bij mij geen geheimen
 behalve m’n pincode dan :stuck_out_tongue: ben ik dan zo bijzonder hierin of delen mensen hier mijn kijk erop?

11 likes

Tja, dat is ook zo iets. Soort van bewijsdrang ofzo.

1 like

Vriend van me op verjaardag: Ben je in Turkije op vakantie geweest?
Ik: Nee, hoezo?
Vriend (wijzend naar mijn Sub): Ik zag ze ook in de winkeltjes liggen daar, wat heb jij ervoor betaald daar?
Ik: cola opgedronken en nieuwe vrienden gezocht :man_facepalming:t2::stuck_out_tongue_winking_eye:

16 likes

Nou ik hou meer voor mezelf, mensen vinden altijd al heel veel van iemand anders zonder iets te kunnen onderbouwen, dus geef ze geen voer om verder te fantaseren, je inkomen of vermogen, waar je in investeerd, hoevaak je seks hebt en met wie, zijn maar paar voorbeelden van dingen die niet iedereen hoeft te weten, en zijn ook vaak dingen die ik van een ander ook niet wil weten.

Kortom vanuit mijn optiek ben je best bijzonder dan :grin:

4 likes

Precies!! Interesseert mij geen ene reet wat men ervan denkt
vraag je het dan krijg je het antwoord! Is mij trouwens ook nog nooit iets gevraagd over mijn horloge of inkomen
ook prima!

3 likes

Ik heb daar geen last van. Mijn vrienden interesseren zich er niet in en de enigste die mij wel eens raar aankeek was mijn broer nadat hij een horloge van me gegoogled had maar hij weet dat ik het mooi vind dus zegt er niks over.

1 like

Nou, Daan. Daar komt 'ie dan: wil jij met ons delen wat jij op maandelijkse basis verdient?

5 likes

Verjaardagen zijn k*t joh, gewoon stoppen met vieren als je twintig bent geworden. Dit soort vragen krijg je nooit tijdens kinder partijtjes.

4 likes

Niet echt
 Daarmee gezegd hebbende weet eigenlijk niemand in mijn omgeving de waarde van een Grand Seiko en heb ik geen behoefte ze dat bij te brengen
 :wink:

1 like

6k

8 likes

Ik vertel nooit wat ze gekost hebben, ze Googlen maar :). Als ze het vragen: wat kostte dat horloge? Dan antwoord ik alleen met: Teveel!

2 likes

Ik zeg altijd dat het een zoldervondst was

3 likes

Ook tegen mijn vriendin trouwens

10 likes

Dat kost deze hobby altijd😁
teveel geld en vooral tijd

Ik snap wat je bedoeld. De een trekt het zich meer aan dan de ander ook natuurlijk. Ieder z’n voorkeur uiteraard

Het levert toch altijd tijd op dacht ik, door je hobby kan je namelijk kijken welk van je horloges het meest achter loopt en van die tijd ga je dan uit :wink:

1 like

Ach het is maar net waar je je geld aan uit besteed. De ene gaat op vakantie 4 weken cruiseschip 20k. De ander doet beide of koopt een horloge of tattoo inkt.

Geld moet rollen toch? Je neemt het niet mee in de kist en t leven is te kort om niet te genieten.

8 likes

Sterker nog
hoe vaak ik niet naar mijn horloge kijk en dan vervolgens nog een keer moet kijken hoe laat het nou is :joy:

4 likes

Die Tissot, ach dat prulletje, 50,00 Euro ofzo, maar deze Fossil is tot wel 1000,00 Euro waard! Speciaal ding
 Ik doe em weg trouwens, omdat jij het bent 500,00 Euro, maar euh ja tegen niemand zeggen he, want ze zouden jaloers zijn.

Waarom een Rolex als deze super-dupper Fossil kan kopen!