100 %
Je hebt ook de types die overal gelijk de prijs ervan benoemen wanneer het over iets gaat. Dat vind ik nog wel een buitencategorie.
Zo ben ik (denk ik althans) niet, maar wie vraagt krijgt een antwoord
Shit happens
Geintje ehh, uiteraard.
Nee, dat overkomt me eigenlijk nooit. Nou heb ik ook niet vreselijk dure horloges en de meeste mensen in mijn omgeving zijn ook totaal niet geïnteresseerd in horloges. Die paar mensen die ik ken die wel geïnteresseerd zijn weten wel wat ze kosten. Dus commentaar krijg ik eigenlijk nooit.
Welke shit?
Ja.
Krijg eerder de vraag of ik de complicaties ook daadwerkelijk gebruik of dat ik daadwerkelijk ga duiken
Mijn vrouw van de week nog toen k aangaf waarom ik de nieuwe El primero zo gaaf vind.
Nee hoor.
Ik kan me er ook niet zo druk om maken en daardoor maak ik er ook geen geheim van.
Op je fiets kan je ook in Frankrijk komen, maar toch gaan ze met de auto
Ach, de gemiddelde Nederlander geeft 300 euro per maand uit aan café en restaurant, 300 euro aan kleding en nog eens 500 ballen aan boodschapjes en delicatessen. Dat is 13k per jaar. Daar hoor je nooit iemand over. Lekker laten gaan.
En doorrrrr
Dit.
Telt koffie bij de pomp hierin ook mee? (Mijn koffie pas vul ik maandelijks met 300e aan…)
300e aan kleding per maand? Serieus ? Poe…
En dan met honger en in je blote reet met je gmt master naar de stad?
Ik moet eerlijk zeggen, ik vraag me wel eens af “wat iemand bezield” om zoveel geld uit te geven aan een horloge, zoveel leuke andere dingen die je niet hebt gedaan om een Omega oid te kopen. Twee weken terug mocht ik heel eventjes de Speedy passen van een friend of a friend en toen begon het toch wel te kriebelen. Onderaan de streep, het zijn niet mijn zaken hoe iemand zijn geld uitgeeft en het doet me ook niet veel. Voor mij gaan er teveel andere dingen vóór horloges om er zoveel geld in te investeren. Wie weet ooit, maar op dit moment niet. Live and let live zou ik zeggen.
Ik houd rekening met de huidige beperkte openingstijden van de cafés en restaurants. Anders ben je die 300 al in een weekend kwijt natuurlijk.
Dat is sowieso een goed plan. En het warme weer komt er aan. Ik zeg doen.
Ja het is wat weinig (een beetje fatsoenlijke spijkerbroek kost dat al) maar hou wel even rekening met de bubbel die HF is hè. Er zijn ook nog normale mensen.
Serieus? Dat is het beste nieuws van de dag
Wel lachen dat je allemaal secundaire zaken noemt waar mensen geld aan uitgeven. De huur ook wel ‘de hoer’ genoemd, in Rotterdam-Zuid.) of hypotheek vergeet je even.
Volgens Willemijn wel. Die loopt hier net de deur uit.