Grappige naam voor een Kroatische.
Ja ik schaarde horloges ook even onder de secundaire zaken. Waarvoor mijn oprechte excuses.
Even?
Liever denk ik daar helemaal niet aanā¦
Auw 2.0
Maar verheugt u, het vakantiegeld komt er weer aan!!

--> 
Eigen baas
Dus eh vakantiegeld ???
Inderdaad en haters gonna hateā¦
Vakantiegeldā¦was da???
300? Dat is leuk voor een avond! Op de aankomende vaarvakantie staat een bezoek aan Restaurant de Lindenhof in Giethoorn op de planning. 
Dus elke maand vakantiegeld. 
Lekker lekker. Doe je dat elke maand? 
Volgende hf meeting!?
Goed plan.
Ik krijg nooit commentaar. De mensen die niet into horloges zijn kijken niet eens naar je pols en de mensen die dat wel zijn weten wat het kostš
Gooi ik er ook nog een optie in.
Restaurant De Druiventros.

Ah de druiven waren zuur.
Want?
Je wordt alleen genodigd op je eigen verjaardag?!
Haha⦠Nee, ik ben tevreden met mijn Planken Wambuis. Daar ben ik geregeld te vinden! Even de natuur in en daarna lekker tafelen. 
Tussen ede en arnhem toch?
Sinds die eigenaar die ergerlijke reclame vrachtwagen op die parkeerplaatsen langs de N224 zet ben ik daar toch wat minder enthousiast over. Rare fratsen zijn dat.
Vrijwel niemand die ik ken draagt een horloge. Dat heb je immers niet nodig? De paar mensen op het werk die een beetje op mijn frequentie zitten, snappen het en doen er niet moeilijk over. Dragen zelf THās en Breitlings.
Maar echt afgunstig, negatief commentaar heb ik eigenlijk nog nooit gehad. Ik heb zelf ook nog maar 1 duur (ach, wat heet - 3,7K na verbouwingskorting) horloge.