Commentaar op duur horloge

Sinds die eigenaar die ergerlijke reclame vrachtwagen op die parkeerplaatsen langs de N224 zet ben ik daar toch wat minder enthousiast over. Rare fratsen zijn dat.

2 likes

Vrijwel niemand die ik ken draagt een horloge. Dat heb je immers niet nodig? De paar mensen op het werk die een beetje op mijn frequentie zitten, snappen het en doen er niet moeilijk over. Dragen zelf TH’s en Breitlings.

Maar echt afgunstig, negatief commentaar heb ik eigenlijk nog nooit gehad. Ik heb zelf ook nog maar 1 duur (ach, wat heet - 3,7K na verbouwingskorting) horloge.

1 like

Bestaat dat nog joh

1 like

Ik bied 3,8

Yup. Voor lunch geschikt, diner vind ik daar niet geweldig. Rumoerige tent ook. Moet je van houden.

1 like

O, deze gaat inmiddels al voor 4,4. Serieus. Een Pro met een 1861, uit 2020.

1 like

I know. Maar jij noemt het een 3,7 horloge.

Denk ik

1 like

Heb jij overigens nog meegekregen dat de Hunting Lodge failliet is?

2 likes

Hoe bedoel je wat heeft het gekost? Wat het oplevert als ik besluit hem te verkopen bedoel je?

Maar als jij mij vertelt wat het toevoegt aan je leven om te weten wat ik heb betaald voor mijn horloge/auto/huis/vrouw/kleding dan mag je het allemaal weten hoor.

Valt het meestal wel stil.

2 likes

Mijn vorige Pro (1999) kostte me 1,3K. Zo voelde dat ook.

Is ook alweer 20 jaar geleden dat ik daar veel kwam…was toen wel goed eten daar

2 likes

Ja, jammer. Was een van mijn favoriete tentjes. Volgens mij gaan ze wel een doorstart maken trouwens.

2 likes

super dit

1 like

Een tijdje terug was er een vergelijkbaar topic en toen had een ander HF lid een mooie anekdote waarbij iemand op een verjaardag begon over wat zijn nieuwe auto of caravan of over de prijs van iets anders ‘duurs’ dat hij had gekocht, waarop hij zei wow daar koop je bijna ook een horloge voor. :rofl::rofl::rofl:

13 likes

MS een serieus horloge - er zijn nog teveel forumleden die dat ook denken. Wacht tot je er een van binnen ziet. “Blikkerig” is de beste term.

Die UX heb ik ooit bewonderd in Frankfurt, op het oude adres van Sinn. Dat ik wel snel moest beslissen, want er kwam een forse prijsverhoging.

Niet gedaan. Was toen nog 570 euro geloof ik. :sweat_smile:

2 likes

Whut… dat zijn flinke bedragen wel eigenlijk.
Dat kleding bedrag doe ik (excl. schoenen) ongeveer per jaar, de boodschappen ongeveer 250 euro en ongeveer 80 euro in de maand aan afhaalsnacks (pizza en chinees).

En voor dure horloges, ik kom er redelijk makkelijk mee weg,
“Het is een Seiko/Citizen/Casio” - oh… volgende onderwerp.

5 likes

Mooie keus! De Lindehof in Neunen is ook uitstekend!

4 likes

Heb ik ook vernomen, kwaliteit was laatste tijd wel minder. Wellicht dat de nieuwe uitbater het weer naar het oude niveau brengt.

1 like

Klopt. Ik hoop het ook.

1 like