Compleet horlogemerk te koop op MP

Dit soort advertenties zie je toch niet iedere dag :smile:

Infinum heren horlogemerk ter overname
http://link.marktplaats.nl/m1432643889?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios

2 likes

Een bedrijf verkopen via MP… Moet niet gekker worden.

5 likes

En dan dit als ambitie op je site hebben staan:

ONZE ONEINDIGE AMBITIE

Met ons merk INFINUM® (oneindigheid) willen wij meer bereiken dan alleen het aanbieden van een horloge. Ons doel gaat verder en is erop gericht om jou, door het dragen van dit horloge, te inspireren oneindig ambitieus te zijn bij het behalen van jouw doelen in het leven. Wij geloven erin dat wanneer je iets écht wilt, je het kunt bereiken. Wij van INFINUM® ondersteunen jou hierbij door middel van ons brede assortiment horloges.

Passie, optimisme, verbeeldingskracht, zelfvertrouwen, doorzettingsvermorgen en gedrevenheid zijn voorbeelden van sterke eigenschappen die je in staat stellen jouw dromen waar te maken. De exclusieve en betaalbare INFINUM® horlogelijn staat symbool voor één of meerdere sterke eigenschappen. Jouw INFINUM® horloge zal je er telkens aan herinneren oneindig ambitieus te zijn en het maximale uit je leven te halen!

Is ze kennelijk zelf niet helemaal gelukt, het maximale er uit halen… of ze wilden het niet echt, want als je het echt wil kun je alles bereiken. Hoewel, €10k is ook niet niks. :wink:

6 likes

er zijn al zo veel merken als dit…

2 likes

Sec gezien lijkt het niet veel meer dan de voorraad van 200 Ali horloges. De rest (mapjes en wat kasten) krijg je er gratis bij

3 likes

In 8 minuten al 50x op die link geklikt… Goede reclame :ok_hand:

Bij interesse contact opnemen met het Ralf!

3 likes

Die is wel wat onder de gordel

Jezus. Het lijkt wel een sekte :smile::smile:

2 likes

Doel je op mijn opmerking of die boven mij (Ali-horloges)?

Ik bedoelde het in ieder geval niet raar :v:

1 like

Als jij die nou overneemt is de Motormuis Watch Group een feit.

Infinum voor de eeeeentry level market, SubDelta voor de meer upmarket niche. Wordt je de Swatch Group van de lage landen :wink:

6 likes

Inclusief een doos vol 10 % kortingskaarten.

:roll_eyes:

2 likes

Ik hou van korting krijgen

1 like

10 kaarten? Klok gratis :+1:

2 likes

misschien ook te gebruiken voor aankoop van de onderneming? :slight_smile:

2 likes

Nee, want die kaarten maken deel uit van de aankoop :joy:

1 like

:roll_eyes:

Een damescollectie is ā€œComing Soon! At the beginning of 2019ā€. Tis inmiddels eind augustus, dus die belofte wordt al niet ingelost…

Moet zeggen dat de stijl van de horloges van Infinum wel van deze tijd zijn maar er zijn denk ik aardig wat andere merken die een voorsprong hebben. Je ziet het veel in het straatbeeld.

Als ik de website verder door loop, valt me met name het ahum spirituele aspect op. Beide mannen zijn van het filosoferen en mediteren, gezonde keuzes maken en sport/beweging. Helemaal niets mis mee, maar ik zou zo graag eens een website van een merk lezen waar de oprichter eerlijk zegt dat hij een paar knaken wil verdienen, bier zuipen en bbq-en met zijn vrienden :stuck_out_tongue:

7 likes

En 10k voor 200 horloges + inboedel betekend een kostprijs van € 50,- per horloge, minus arbied. Best een dunne marge als de horloges voor 80 tot 120 euro weg gaan volgens mij. Iemand van onze ondernemende HF-ers een idee of dit beetje realistisch is??

1 like

Als het Baunat was geweest, dan had ik het gedaan.

Realistisch of niet, het is vooral een beetje beknopt gedacht. Daarnaast zou best een stukje schuldenlast zijn doorberekend. Either way een leuk begin voor een ondernemer. Kijk naar Jean Claude Biver en Blancpain. Je kunt het !!!

1 like