Ik ben niet zo goed in merken, daarom de vraag. Ik ga doorsparen voor een in deze klasse. De Longines Hydroconquest viel mij op. Erg mooi. Maar welke horlogemerken zijn er nog meer in deze prijsklasse?

Ik ben niet zo goed in merken, daarom de vraag. Ik ga doorsparen voor een in deze klasse. De Longines Hydroconquest viel mij op. Erg mooi. Maar welke horlogemerken zijn er nog meer in deze prijsklasse?

Ik ben al helemaal niet goed in merken, maar sinds gisteren ben ik weg van Hamilton. Wie weet zit daar wat moois tussen. De prijsklasse is in ieder geval vergelijkbaar.
Daar kun je de prijsklasse ingeven zonder dat je op een merk hoeft te zoeken. Alleen even de opties automaat en/of handopwinder aanklikken ;).
Succes & Tabee
komt eraan de nieuwe certina automaat…
Ja, die had ik al. De DS Action automatic. Bij Boumanonline rond de €650,- met rubberen band.
Oh ja, goeie. Ff checken dan. Bedankt
Glycine combat Sub
Een mooie Oris duiker is best te doen voor dat geld.
Dit zou mijn eerste keuze zijn 
Je kunt ook een mooie Orient duiker kopen en wat je overhoudt besteden aan een mooie klok in een andere stijl?
Ben er zelf zeer over te spreken.
Hier nog wat plaatjes

Of de small seconds:

De small seconds staat nog op mijn lijstje 
Helemaal vergeten.
Een mooie Sinn kan ook best voor dat bedrag.
Mijn Sinn U1 (uit eind 2009) kostte met zowel rubber als staal €750 (tu)
Wow, tweedehands neem ik aan toch? Dat is best wel goedkoop. 
Wow, tweedehands neem ik aan toch? Dat is best wel
goedkoop.
Uiteraard 
Was ook een goede deal. Van de week ging een U1 op alleen rubber en uit 2005 met wat gebruikers sporen weg voor €750. Maar ik denk dat als je geduld hebt je best een in goede staat verkerende tweedehands U1 kan vinden voor rond de €800.
Als mn Ux uit Frankfurt terugkomt mag je hem wel kopen hoor
Take it easy, take a Sisi. Dat doe ik namelijk wel. Ik heb geen haast. Ik zal hem rond of pas na kerst kopen. 
Maar als je de Longines mooi vindt dan wordt het toch de longiness? Een zeer geklede duiker van een roemruchtig merk van naam en faam. Wellicht alleen overtroffen in die klasse door de Omega PO en consorten. Ik vind het ook één van de leukste dress-divers. Oris is iets groffer en stoerder maar zeker niet te versmaden. Longines is een mooi merk met bv de Legend Diver, een prachtige compressor case duiker.Doen
Veel plezier met je zoektocht, dat is toch het leukste, maar toch borrelt bij mij de vraag op: koop je dan niet weer wat anders (een gitaar bijv) na 20 pagina’s reacties ;)?
Déjà vu van deze thread
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,283763,page=16
Nee, die heb ik al. Deze koop ik met de gedachte dat ik er 5 jaren mee zoet wil zijn, dus ik ga mij focussen daarop. Door die thread van “Waarde van dure horloges” heb ik erachter gekomen dat ik toch geen kopie/hommage (ik haat het woord hommage ondertussen) wil. Verder kan ik moeilijk tegen mensen zeggen: “Niet praten in dit topic”.