Connected voor de prijs van een Chinese rijsttafel!

Na mijn eerste kennismaking met een Chinese smartwatch dacht ik genezen te zijn. Te groot en lomp, een slecht uitgewerkte android versie en geen werkende app. Toen ik recentelijk bij de afhaalchinees de maandaanbieding tegen kwam met een prijskaartje op Kijkshop niveau begon het toch weer te kriebelen en heb ik de gok maar weer genomen.

Dit is hem dan! De Zeblaze Miniwear. Mini is een relatief begrip maar om mijn smalle pols staat deze heel wat beter dan de wat meer gangbare 46 mm modellen.Verkrijgbaar in zilver en goud en een verwisselbaar bandje!

De vormgeving is natuurlijk een kwestie van persoonlijke smaak maar ik vind het zeer geslaagd. En nog belangrijker is dat alles werkt ook in combinatie met mijn Iphone.

Ik weet dat dit een recensie van niks is maar als je eens een smartwatch wilt uitproberen dan kun je voor de prijs van deze Zeblaze Miniwear mijn inziens geen miskoop doen.Verwacht geen Iphone kwaliteit maar wel een erg leuke gadget.

4 likes

best geinig klokje

Waar hebben we het dan over?

idd prijs, zegt alles

Leuk! Linkje alsjeblieft?

Op deze site een kortingscoupon, komt ie op € 38.
Zeblaze korting

@fvdwouw Ben wel benieuwd hoe ie in de praktijk werkt. Zou leuk zijn als je dat wilt delen.

De komende 5 dagen hier verkrijgbaar voor € 30,93 inclusief verzendkosten.

Er zijn grenzen.

Dat is nu het leuke, er zijn geen grenzen :smiley:

Onvoorstelbaar voor die prijs. Geinig ding.

Doet mij een beetje denken aan deze. Die heb ik eens gekocht voor mijn vriendin. Helaas wordt daar weinig gebruik van gemaakt. Wel leuk speelgoed, bij de U8 was het lastig om een telefoon te pairen. Is dat met deze Chinees makkelijker?

Pairen met mijn Iphone is geen enkel probleem en ook het Bluetooth bereik valt niet tegen. Zo af en toe valt de verbinding wel eens weg maar dat is meestal binnen enkele seconden weer hersteld.

In IOS is het wel zo dat vanwege het gesloten systeem er niet standaard gesynchroniseerd kan worden met de smartwatch.Ik heb 2 apps gevonden die dit probleem oplossen en nu worden de notificaties netjes gesynchroniseerd.

1 like

Je moet gewoon connected zijn, man

Stuurt ie ook gratis je logingegevens en andere data naar China? :stuck_out_tongue:

Nu je het zegt. Bij elke pagina die ik op internet open krijg ik de vraag of ik er sambal bij wil!

1 like

Grappig ding, hoe kunnen ze het er voor maken vraag je je soms af…

Kun je ook aangeven welke apps dat zijn?

Fundo wear & Mediatek SmartDevice

:thumbsup: Dank, grappig ding, ik hou je ervaringen inn de gaten, voor dat geld altijd lollig om te proberen.

Geinig ding.