Connie kom je buiten spelen? Toon hier uw Omega Constellations!

Wow! Echt heel mooi!

Prachtig!

1 like

Wauw, wat een leuk stuk! Als je die gekregen hebt heb je wel een erg gulle buur :ok_hand:!

Reken voor een service tussen de 125 en de 275 euro, afhankelijk van de uit te voeren werken/te vervangen componenten bij een onafhankelijk hersteller. De kroon lijkt ook origineel trouwens dus een herstelling is 'ie meer dan waard.

Bij Omega zelf wordt dat makkelijk 2, 3, 4 keer zoveel.

Ik heb hem niet gekregen, maar wil de man helpen met het in goede staat brengen (plexi laten polijsten en servicebeurt) van het horloge en er eventueel een prijs aan te hangen. Ik vind dat nu heel lastig.
Is er een manier om een serienummer te achterhalen? of het modelnummer te zien?

2 likes

Enige tips voor goede horloge herstellers?

Je kan hem laten openmaken, op de binnenzijde vind je dan meteen het referentie- en serienummer. Het lijkt een '50er jaren 14395 maar kan me niet vastpinnen.

Ik ben een zuiderbuur vermoed ik, geen ervaring met herstellers in NL maar dit topic helpt je een eind vooruit:

Ik heb het referentienummer kunnen achterhalen.

betreft de 14393 61 SC

1 like

Even buiten spelen dan maar…

13 likes

Hij ligt nu weer in z’n bedje. Gisterenavond een andere band erop gezet en vandaag met veel plezier gedragen.

6 likes

Fijne Calendar 18 k 14393 Conny

10 likes

Ref 2954 cal 504

6 likes

Connie on the move

17 likes

Ref. 168.016 ‘Day Date’ in 18k

12 likes

Wauw, mooi exemplaar!

2 likes

Heel mooi!

1 like

Nice!!

1 like

ja mooi, niet vaak gezien deze, solid goud of bi metal?

Late reactie maar ik zou ermee een bezoekje brengen aan Wesselink en Vreeker te Alkmaar. :slightly_smiling_face:

34 likes

Connie krijgt deze week éindelijk terug een fris en origineel glaasje en haar passende :crown:, ik kan niet wachten om samen buiten te spelen!

6 likes