Connie kom je buiten spelen? Toon hier uw Omega Constellations!

Niet geschoten is altijd mis, dus als er iemand van zo’n afschuwelijke gouden Pie Pan af wil ben ik kandidaat overnemer :wink:

1 like

En een mooie stalen voor mij ??
Ze worden er niet goedkoper op …

Deze is waarschijnlijk net niet mooi genoeg ?

Heb de lat iets hoger gelegd en geen datumvenster, maar toch bedankt.

1 like

Ik ben zelf op zoek naar een stalen.
Al een tijdje.
Mag ook zonder datum maar moet wel in mooie staat zijn en betrouwbare verkoper zijn.

Plaat vind ik net matig. De kast is wel gepolijst maar nog redelijk. Het uurwerk ziet er wel wat gehavend uit. Prijs is gelet op dit alles wel fors denk ik.

Wel een goede verkoper, de mijne komt er ook vandaan. Ik zou gaan voor een latere versie. Deze vroegere versie heeft geen marker naast de datum en de latere heeft dat wel. Ik vind dat mooier. Zie:

8 likes

Die marker is wel erg mooi en inderdaad is de plaat wat aangetast. Vind hem ook te duur en net niet mooi genoeg.
Vooral
Dat laatste gaat zich wreken ben ik bang.

1 like

6 likes

Een stalen Constellation er uit, een rosegouden er in :+1:.

27 likes

26 likes


Groet allen vanuit Barcelona met op de achtergrond Plaça d’Espanya

16 likes

In tegenstelling tot de meeste draag ik mijn Piepan 24/7 (behalve onder de douche).
Het is ook het enige horloge wat ik bezit.
Een prachtig horloge zo uit de strijd met ouderdomssporen.
Zou hier ook een nieuwe of zo goed als nieuwe wijzerplaat ingezet kunnen worden vraag ik mij af?.

Of een te koop exemplaar in mint condition (nieuwstaat) die niet meer of slechts zelden buiten komt spelen.

9 likes

Connie-sunday :slight_smile:

22 likes

Deze is wel heel erg mooi!

3 likes

Wat een plaatje blijft deze toch!
Klopt het dat @BH_ dezelfde heeft, of is dat een andere ref?

3 likes

Deze 2700 heb ik van @BH_ over mogen nemen. Goed gezien dat het dezelfde is!

1 like

Ik mag hier ook eens wat posten :+1: :sunglasses: Een 168.004 hidden crown met cross hair dial (zo hebben we de Engelse terminologie ook weer gehad).

Geen mint condition, maar wel een tof origineel exemplaar. Het 561 uurwerk loopt top na een service, alleen de datumschijf is een beetje matig. Enkele tanden zijn wat afgesleten, hierdoor blijft de datum soms hangen. Heeft er iemand nog een schijfje liggen van een 56x uurwerk of een 61x handopwinder?

6 likes

@Lieuwedv: Zonder je plezier te willen verlagen van je Connie:
Het lijkt er voor mij op dat de wijzerplaat niet origineel meer is. Was je daarvan op de hoogte?

De teksten onder het Omega logo staan niet correct lijkt het. De verticale lijn moet precies door het midden van de O lopen (bij ChronOmeter) en precies het rechter uiteinde aanraken van de Y (bij officiallY).

3 likes

Deze blijft ook echt schitterend!
Is die er ook zonder datum? Op welk ref nr. zou ik dan moeten gaan zoeken?

Thanks!

1 like

@bidle
Volgens @BH_ heb je dan een 167.005 op het oog?

2 likes

Die post zag ik idd, maar wil het zeker weten en moet me echt nodig gaan inlezen! :thinking: :grin:

Die van @amice is echt schiterend!

2 likes