Constellation: alles zoals het hoort?

Ik verwacht 'm op zijn vroegst eind deze week, maar zal de stalen band vooralsnog niet monteren, denk ik.
Verder maak ik mij niet zo druk over eventuele kleine krasjes bij lugs, als je daar op doelt. Omdat de kast licht gepolijst is door iemand die er verstand van heeft, denk ik dat dat ook wel los loopt

1 like

Dit is een vintage horloge, en gebruikerssporen horen erbij.

Dat is inderdaad ook te zien aan de foto’s van de binnenkant van het achterdeksel. Echter kunnen dit ook sporen van slijtage zijn van voor de service.

1 like

Prachtige aanwinst

1 like

Prachtig horloge, ziet er heel mooi uit! Aan mijn 40-jarige Omega zie je als je inzoomt ook wel dat het niet nieuw meer is. Gefeliciteerd met deze aanwinst en benieuwd naar je eigen foto’s!

1 like

Inderdaad, heb twee dezelfde Constellations met dezelfde structuur in de wijzerplaat. Behalve dat je die niet zomaar namaakt, is mijn ervaring dat deze wijzerplaten zich sowieso goed houden. De mijne waren resp. 375 (leren band) en 800 euro (stalen band), maar aankoop is alweer een tijdje geleden. :wink:
Hoe dan ook een prachtig en mijns inziens volledig authentiek horloge. Koop maar gerust.

1 like

Mooie aanwinst!
Toen ik de mijne kocht was die over all in een vrij matige staat, maar de wijzerplaat was nog bijna perfect. Dit type wijzerplaat doorstaat de tand des tijds blijkbaar gewoon erg goed.

3 likes

Tekst wijzerplaat is niet opnieuw opgemaakt.

2 likes