Dat kan zeker, daarom nam ik al enige voorzichtigheid in acht met mijn constatering. Echter de diverse foto’s, uit verschillende hoek genomen, geven helaas wel hetzelfde weer.
Om even terug on topic te komen, ik mis de nuance tussen een schoongemaakte wijzerplaat en een opgemaakte wijzerplaat.
Het kan best zijn dat hij is schoongemaakt, als in, voorzichtig gereinigd. Niks mis mee toch?
Opgemaakt is hij 99,9% zeker niet met zo’n strakke tekst.
Er zijn zoveel nieuwelingen op het forum en er is er geen een die zo vaak ruzie krijgt met de wat oudere leden als jij.
Doe gewoon even rustig aan in plaats van je telkens zo benadeeld te voelen, het blijft een online forum waar je een beetje een dikke huid voor moet hebben.
Even nagekeken. Vanuit mijn perspectief zie ik niet wat jij ziet .
Mooi horloge wat mij betreft!
Jonges, doe es rustig allemaal op deze zonovergoten zaterdag
Plaatje is volgens mij wel goed, als je met de ietwat verweerde indices kan leven (ik wel).
This topic is temporarily closed for 24 hours due to a large number of community flags.
On topic weer verder (voor wie niet geschorst zijn)
Yep, ik was er op tijd bij.
Ben erg benieuwd, dit lijkt mij een blijvertje.
Gefeliciteerd met je NA Nico.
Mooie aanwinst, veel draagplezier!
Dit topic had ik gemist maar.
Ik ook!
Zo op de foto’s vind ik hem erg mooi!
Gefeliciteerd!
Prachtige aanwinst!
Ik niet, maar vermoedelijk is elke aanleiding genoeg voor sommige toetsenbord rambo’s.
Mooie Omega, gefeliciteerd!
Na tien reply’s was toch al duidelijk dat het om goed exemplaar ging?
Lekker dragen en genieten van de Conny.
Heb dezelfde klok gehad en kan je zeggen dat die plaat gewoon goed is. Niet opgemaakt dus.
De structuur in deze plaat maak je niet zomaar en de tekst is ind precies zoals het hoort.
Prachtige klok.
Heb even gekeken maar dat lijkt meer zo door de foto’s vind ik. Op de ene foto lijkt de ene lug langer en de andere foto de andere. Het achterdeksel is wel redelijk veel polijst want je ziet de overgang tussen de verhogingen niet erg goed meer. Dit was bij die van mij anders en een stuk strakker. Desalniettemin blijft het een mooie klok. Zou ook graag nog een foto van het binnendeksel willen zien als dat kan :).
Het is zeker een mooi horloge.
Paar puntjes:
-71 foto’s (waarvan 3 van het deksel);
-Geen enkele foto van de kast zonder lederenband;
-Geen enkele foto met de stalenband gemonteerd aan de kast.
Mogelijk horen we het van @svmnb1 binnenkort?