Sterkte en goed herstel gewenst!
Spoedig herstel samen
Dat is naar omstandigheden allemaal gelukkig goed afgelopen, lijkt het. Beterschap!
Als eerste heel veel sterkte met het herstel gewenst Tom!
En de Speedmaster kan ook helemaal hersteld worden.
Sterkte de komende tijd.
Beterschap en sterkte!!
Beterschap en een voorspoedig herstel. Met die speedmaster gaat het vast goedkomen, nu even op jezelf letten
Beste klap geweest. Gelukkig gaat het redelijk goed met jou. Dat is toch echt het belangrijkste.
Jammer van de speedmaster. Maar die kan vast opgelapt worden.
Hoe is je fiets er aan toe?
Durf niet gaan kijken naar mn fiets…
Beterschap gozer. Lekker klapper geweest. Dat horloge komt wel goed, stukje sabi geeft zo’n ding ook karakter.
Een spoedig herstel gewenst .
De Speedmaster is “bijzaak” en kan vast netjes hersteld worden .
Beterschap! Flinke smak geweest zo te zien.
Snap dat je baalt van de Speedmaster, maar dat komt wel goed.
Och… wat een ellende… beterschap gewenst! Zuur voor de speedmaster maar jijzelf bent uiteindelijk een stuk belangrijker… overigens- zo te zien bij speedy vooral schade aan de band, nietwaar? De kast lijkt gelukkig nog redelijk ongeschonden
Een goed herstel gewenst
Als het eenzijdig was misschien familiale of huis verzekering die buitenshuis geldt voor accidentele schades?
Veel beterschap ten eerste.
Van wat ik zie is de clasp en band van de Speedmaster het hardst getroffen. In het ergste geval zijn dat toch makkelijker vervangbare onderdelen. Dan zie ik ook een plek op het kristal, dus wederom herstelbaar. Eventuele binnenschade of op de kast is misschien lastiger en technischer. En bij Omega zal het allemaal wel een kost hebben…
Is die van je pols gevlogen?
Beterschap gewenst!
Toch juist dan?
Lekker boeie die Speedmaster. Tis maar een ding.
Eerst zelf herstellen, want anders kan je nooit meer van dingen (zoals een horloge) genieten.
Dat is een flinke klap geweest.
Ik wens je een goed en voorspoedig herstel