Crash met speedmaster

Yes… lag in het midden van de baan!

Pedelec klopt

Beterschap!

1 like

Daar hadden ze bij NASA natuurlijk geen rekening mee gehouden! Wow

1 like

Dat verklaart wel de impact… Geen idee hoe veilig pedelecs worden geacht, maar snel gaan ze wel.

1 like

Beterschap, voorspoedig herstel toegewenst.
Het horloge: komt ooit weer in orde.

1 like

Sterkte en een spoedig herstel toegewenst! Succes met alles.

1 like

Ai dat is een lelijke klap geweest! Heel veel beterschap!

1 like

Heftig Tom. Sterkte en beterschap.
Met de Speedy komt het wel weer goed. Jouw eigen gezondheid is nu even belangrijker :four_leaf_clover:

1 like

Beterschap Tom! Oef dat is een nare geweest, gelukkig kan je het navertellen en geen groot letsel opgelopen. De band lijkt de grootste klap te hebben opgevangen. En mooi dat deze het nog doet (las ik ergens in jouw reacties). Moet ook wel als de Speedmaster die NASA tests heeft overleefd :smile:

Alle onderdelen zijn te vervangen en daarna is het nog steeds origineel. Succes met het besluit nemen!

1 like

Dat je je gezondheid nooit ondergeschikt maakt aan een stom klokje aan de pols waarde nihil tov gezondheid

1 like

Goed herstel :pray:

1 like

Daar moet je op leren rijden anders zijn ze gevaarlijk, is mijn ervaring. Het beste met de hand en het horloge :+1:

1 like

Jeetje, harde klap. Veel sterkte met herstel, die speedy komt wel weer goed en heeft er nu een herinnering bij :muscle:

1 like

Sterkte man!! Zelf beter worden. Die prachtige speedy komt ook wel weer goed.

1 like

Holy crap…hoe is het met de Speedmaster…

1 like

Nee serieus…beterschap!

1 like

Beterschap Tom! Ik kan mij voorstellen dat de schrik er goed in zit. Speedy en spoedig herstel gewenst!

1 like

Beterschap!!! En die Speedy komt wel weer goed :+1:t2:

1 like

Man man man! Veel beterschap gewenst! Je hebt er wel weer een heel vet verhaal bij met die speedmaster! Hopelijk houdt dat je een beetje op de been!

1 like