Het is een wonderlijk merk, met een nogal fluctuerende prijsstrategie. Ook de modellen variëren van ronduit prachtig tot ronduit kitcherig.
Deze zou me echter niet misstaan:
Het is een wonderlijk merk, met een nogal fluctuerende prijsstrategie. Ook de modellen variëren van ronduit prachtig tot ronduit kitcherig.
Deze zou me echter niet misstaan:
hij heeft inderdaad een iets drukkere plaat,
niets mis mee ik heb ze ook maar van een ander merk
het gaat hier om het merk credor en elk type is hier zeer welkom
dus laat hem maar geregeld zien hier
probeer steeds betere foto’s te nemen, maar moet me tevreden stellen met de smartphone,
gelukkig is hij mooier dan op de foto’s
Dapper dat je deze gekocht hebt! Ze blijven onbekend en minder bemind in Europa. Deze kastvorm spreekt mij ook wel aan, ik heb wel eens naar zo eentje gekeken, maar uiteindelijk niet gedaan omdat dat model geen spring drive uurwerk had.
Een prachtig horloge met vele schitterende details. Genieten!
7R88 is toch spring drive hoor.
Ja maar het type met deze kastvorm dat ik ooit op het oog had, had geen springdrive.
Toen je schreef:
ging ik er verkeerdelijk van uit dat je dit specifiek horloge bedoelde. Sorry.
Lijkt mij een hele mooie dynamische plaat!
WOW!
Hier meer over het maakproces, ook te vertalen met google translate:
Bijna besteld deze.
Was bij een Rus in Denemarken, durfde dit toch aan.
Kon m bestellen zei hij.
En het datumvenster hielp ook niet mee, althans op de foto.
IRL is deze denk ik stunning!
Extreem clean!
Het datumvenster is inderdaad wat twijfelachtig. Daar hadden ze beter een kadertje omheen kunnen doen. Maar het was hun keuze om dat niet te doen, dus ik heb me altijd afgevraagd hoe dat er in het echt uitzag. Misschien wel ok?
Beter de datumring blauw of nog beter, geen datum…
セイコーウオッチの公式WEBサイト。セイコーは常に時代の一歩先を行く腕時計をつくってきました。グランドセイコー、アストロン、ルキアなどをはじめ多様なラインアップをご用意しています。
Daar is geen woord Chinees bij!