Credor only

Was hem al een keertje - online - tegengekomen. Leuk horloge maar met 30m DR valt hij voor mij af. Dan kun je net zo goed een dress watch pakken.

Dat klopt. Die Kuon is een sieraad. Geen tool.

Daar ben ik oprecht blij om. Zelf wat hoge cholesterol en zo. :slight_smile: Maar stabiele polsjes.

Ruimte maken en kopen. Je bent er klaar voor! :muscle:

Ik zou ook zeggen nu instappen, voor ze straks een snelverzetsluiting hebben. The horror :rofl:

1 like

Nee, deze doet het niet voor mij. In eerste instantie was ik blij verrast over dit model, maar het feit dat de kast volledig gepolijst is en daar dan een “niet verwijderbare” stalen band aan zit is wat mij betreft echt een slechte keuze. Ik weet niet wat het nu is. Kroonbeschermer, geïntegreerde band. Lekker sportief zou je zeggen. Maar dat is het ook niet.

Dan is een GS sbgy013 de betere keuze…

3 likes

Is het überhaupt een pols? Wat een creepy foto als je goed gaat kijken :ghost:

1 like

zijn een groot goed. :slightly_smiling_face:

Die Kuon met z’n fixed bracelet, weet niet hoor.
Wilde even andere modelletjes zoeken maar de keuze is niet reuze nu…

Niks mis mee.

5 likes

Ik denk dat je pas met een Credor thuiskomt na een rondreis/speurtocht in Japan. :wink:
:shinto_shrine: :jp:

Er staat nog een mooie op Chrono, in Frankrijk, voor een redelijke prijs. Ik heb hem niet meer gefavorite, moet hem even terugzoeken…

2 likes

Sorry man, hier glijden de meningen uiteen. Heb je die kleine seconde gezien? Microscopisch klein en bijna in de centrale as geïntegreerd. En dan ook nog een power reserve op, eh, half tien, tien uur? En dan ook nog in een sector dial, waardoor de sector notie helemaal vernaggeld wordt…

Dit ontwerp is in mijn beleving een hot dumpster fire van een horloge. :slight_smile:

dan zal deze je ook niet echt beroeren :slightly_smiling_face:

10 likes

Niet beroeren, niet beroeren… Tja. Ik word er beroerd van. Dat wel. :slight_smile:

1 like

ben ik nu de enige die dit topic in leven kan houden? nee toch?
vooruit jongens, koop een credor, het is het waard :ok_hand: :smiley:
Seiko Credor horloges | Seiko Credor horloge kopen en vergelijken bij Chrono24

10 likes

Credor.
Iedereen heeft er een mening over, een aantal wil ze, een enkeling heeft er een.
:joy:

2 likes

Niet van mij, helaas, maar wou hem toch even tonen!

8 likes

Tsja, ooit, ooit, ga ik meedoen, als ons nieuwe huis is opgeleverd, het oude verkocht, bij leven en bij welzijn, etc. Dus op zich zou dat ergens eind volgend jaar al kunnen zijn. :thinking:

1 like

ik kijk er naar uit :+1:

1 like

En het zou nog wel zo betaalbaar in leven kunnen worden gehouden :grin:

2 likes

hoe het allemaal toch kan lopen :smiley:
weet je als ik één dag vroeger beslist had dan had ik nu twee credors gehad, echt waar
dezelfde kast, dezelfde blauwe plaat maar zonder powerindicatie en datum.
maar deze keer wel een quartz uurwerk met metalen band :ok_hand:
maar ik kwam te laat :pensive:

spijtig, maar hé, ooit kom ik deze nog wel eens tegen zeker? :smiley: :ok_hand:

3 likes