Crownguard

Vandaag een nieuwe Rolex Submariner gekocht bij Ramon van Crownguard. Prettig ontvangst en een mooie deal kunnen maken. Zeker een aanrader!

2 likes

Vandaag een deal gesloten met Ramon. Niets meer dan lof. @Crownguard is zeker een aanrader.

Ramon, tot de volgende! :sunglasses:

2 likes

10/10 voor Ramon. Een van de weinigen die je 100% kunt vertrouwen! Bedankt voor de fijne service en de mooie Submariner :raised_hands:t2:

3 likes

Nou, alles is al wel gezegd in 183 berichten hierboven. Allemaal TOP!
@Crownguard Ramon heeft er met mij een tevreden klant extra bij.
Als je meer wilt weten dan lees maar mijn NA topic van vandaag.
:point_down:

4 likes

Hier ook een positieve ervaring bij Ramon. Ivm afstand en crona gedoe mijn nieuwe deels nog bestickerde SD43 op laten sturen. Top geregeld. Zeker voor herhaling vatbaar. Dan wél irl f2f hoop ik :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

Heel fijne deal gemaakt met Ramon @Crownguard. Erg vriendelijk ontvangen op zijn kantoor met een koffietje. Hij heeft er alvast een tevreden klant bij!

Thanks Ramon en graag tot de volgende keer!

1 like

Merci, fijn te horen!!

1 like

Rolex travel pouch besteld, gevraagd als het per brievenpost of pakket kwam. Direct antwoord terug. Ook nog eens binnen 24uur op de deurmat.

Bedankt @Crownguard

1 like

Vandaag bij Ramon op de koffie en naar wens zaken gedaan. Hij is overigens verhuisd naar een prima bereikbare locatie met goede parkeervoorziening.

Na vertrek stonden we toevallig naast elkaar bij de verkeerslichten dus toen kon ik de opvolger van z’n BMW bekijken. De drie cijfers in het kenteken komen overeen met het type: 991. Verder schrijf ik niets… Het lijkt erop dat Ramon en ik niet alleen de horlogehobby delen…

4 likes

Goefe handel maar dat wisten we al :joy:

Weer een top ervaring met Ramon @Crownguard. Dikke aanrader!

Nu genieten van mn sub :sunglasses:

10 likes

Tja het is alsof ik herhaling val, maar wanneer je zaken doet met @Crownguard dan weet je zeker dat het goed komt. Ramón reageert snel, is professioneel en uitermate betrouwbaar.

2 likes

Afgelopen maandag bij Ramon @Crownguard lang geweest om te “kijken” naar een nieuw horloge.
Prettig ontvangen in mooi kantoor en leuk gesproken over de horlogewereld.
Helaas bleef het niet bij kijken en hebben we, na een lekker bakkie koffie, elkaar de hand geschud om de deal te beklinken. :wink:
Met de nieuwe aanwinst en een paar leuke goodies, daarna weer de terugreis aanvaard.

Kortom, een prima adres voor een eventuele volgende aanwinst !

2 likes

Mijn 16234 aan Ramon verkocht. Ramon is een aardige kerel die netjes en vlot communiceert. De ontvangt is vriendelijk in een gave ‘horloge-cave’. Ramon gaat heel grondig te werk en inspecteert het horloge zeer zorgvuldig. Dat zal mij al kopende partij een goed gevoel geven dat Ramon alleen top-exemplaren opkoopt, daarom wat mij betreft een mooi adres voor de toekomst!

Bedankt Ramon! Het was de lange rit waard!

1 like

Thanks!! @BadBart Altijd leuk om weer horlogeliefhebbers te ontmoeten.

1 like

Prima adres, snelle en duidelijke reacties, leuk zaken te hebben gedaan! Aanrader👍

1 like

Heel fijn zaken gedaan met @Crownguard. Zoals hier al meermaals is gezegd, zeer professioneel en super snel en correct met de communicatie. En het belangrijkste, betrouwbaar. Hier dus een fan erbij :star_struck:

1 like

Goede deal gedaan met Ramón @Crownguard. Erg vriendelijk ontvangen op zijn mooi ingerichte kantoor en onder het genot van een lekkere kop koffie het horloge mogen bewonderen. Enthousiaste gepassioneerde horlogeliefhebber we hebben een leuk gesprek gehad.

Ook hier een tevreden klant!

Thnx Ramón en graag tot een volgende keer!

2 likes

Bedankt Ramón, nieuwe 126610LN kunnen kopen voor een mooie prijs. Goed en vriendelijke ontvangen, zou Ramón zeker aanraden.

Gr michiel

5 likes

Goede ervaring met @Crownguard, zeker een aanrader. :+1:

3 likes