Crownguard

Wederom top ervaring met Ramon @crownguard (ben de tel ondertussen kwijt :sunglasses:). Altijd dikke prima!

1 like

Gisteren met een ziek lijf (geen Corona virus :sweat_smile:) naar Eindhoven getogen om daar bij Ramón @Crownguard mijn NA op te halen: een prachtige Rolex Datejust 16233 uit 1994 met diamond dial, :blush: Man man… wat een mooi horloge en wat een topstaat!

Ik ben al jaren klant bij Ramón en het is altijd weer een groot plezier om met deze Rolex kenner (en échte liefhebber!) een zaak te mogen doen.

Ramón zorgt goed voor zijn klanten: Crownguard; altijd goed!:+1:

Dank je wel kerel en graag weer tot het volgende horloge! :wink:

9 likes

Ook gisteren bij Rámon op de thee geweest. Eerste maal maar zeker voor herhaling vatbaar. :+1:

3 likes

Vandaag mijn Breitling opgehaald bij Ramón van @Crownguard . Zeer tevreden over de communicatie en afhandeling. Aanrader!

2 likes

Afgelopen weekend een Omega besteld bij Ramon. Snelle communicatie en ook zeer snelle verzending. Net het horloge in ontvangst kunnen nemen en ziet er perfect uit.

Thanks!

Vandaag mijn Speedy Tintin verkocht aan Ramon. Fijne directe en snelle communicatie, en zo flexibel om elkaar op het laatste moment nog op een andere locatie te ontmoeten, zodat we de afspraak niet hoefden te verzetten. Bedankt, en tot een volgende keer!

Hier ook een top ervaring met @Crownguard
Niets dan lof voor Ramón👍

1 like

Top ervaring gehad bij Ramon, een hele mooie 116710LN gekocht met doos en papieren voor een goede prijs.

De volgende keer kom ik zeker bij hem terug!

1 like

Was weer een tijd geleden …
Vandaag de nieuwe Omega Aqua Terra opgehaald @Crownguard
Zoals daarvoor, prettig ontvangst, goede koffie en leuk gesprek
Aanrader!!

3 likes

Thx! :raised_hands::handshake: fijn te horen!

1 like

Vandaag voor de tweede keer bij @Crownguard langs geweest en eens gek gedaan. Een gloedjenieuwe all black Cartier Santos op de kop getikt. Weer erg prettig ontvangen en zaken gedaan. Ramon bedankt!

1 like

Als man in black stond ie ook wel heel cool!
Thx!

1 like

Al een hele tijd geleden een top ervaring gehad bij Ramon.
Prettig ontvangst in een fijne rustige omgeving.

Bedankt en tot een volgende keer!

1 like

@Crownguard, wat zal ik zeggen; ‘louter positief’

Hij verkocht binnen no time mijn DD en kocht een 16610LV en 116610LV terug.
Goede service, afspraken staan als een huis, zou mijn eigen vrouw aan hem toe vertrouwen :crazy_face:

4 likes

Haha mooi. Te veel eer. Thx!!

1 like

Wederom weer tot in de puntjes geregeld :ok_hand:t3: Gezellige middag gehad in Eindhoven :+1:t3::+1:t3: :smiley:

1 like

Voor de 2e keer een mooie deal gesloten met Ramón, snel en helder contact, ontvangen in een mooi nieuw kantoor. De ervaring zoals je het verwacht bij zo’n aankoop :smiley:

7 likes

Excuses, mocht bericht niet plaatsen.

1 like

The devil is in the details :slight_smile:
Ramon is een man van zijn woord.

3 likes

Afgelopen week voor de vierde keer een horloge gekocht bij Ramon. Altijd goed geholpen. Ook een keer laten versturen. Ook dat was prima geregeld.

Voor mij niet in de buurt maar de reis zeker waard.

2 likes