Thanks!! 
Leuk je weer eens te zien. Thx en veel draagplezier met de ‘stroopwafel’ dial
Afgelopen week een datejust bij Ramon aangeschaft. Hebben contact gehad via pb en een paar berichten later was de deal beklonken.
Netjes ontvangen op zijn kantoor, alles bekeken en horloge was zoals beschreven in mint conditie.
Zou zeker vaker kopen bij ramon!
Vandaag bij Ramon geweest. Liefhebber en vakman! Einde 2019 geweest bij hem voor twee horloges om te passen. Geheel vrijblijvend in ongedwongen sfeer. Eerlijk advies en toen ik een rolex submariner meteen contact gezocht via het forum. Afspraak vandaag, passen en gekocht. @Crownguard bedankt voor de tijd, service en natuurlijk het horloge. Succes met je plannen, kom zeker keer kijken!
Gisteren mijn rolex ingeruild voor een nieuwe tudor GMT. Erg gezellig en goede deal kunnen sluiten. Ook fijne sfeer kortom een goede ervaring die voor herhaling vatbaar is.
Ook hier zeer goede ervaring met Ramon. Vlot contact, snelle afspraak, goeie deal.
Een aanrader!
Ramon is een fijne collega.
We hebben nagenoeg op hetzelfde moment dezelfde stappen genomen. Uiteraard was ik net ietsje eerder
maar dat is logisch.
Als het kan helpen wij elkaar en dat heb ik eigenlijk niet met een andere aanbieder/conculega.
Hoop dat we zo nog gezellig door kunnen gaan Ramona! Ik waardeer onze collegialiteit.
Kus en knuffel van mij👍🏻
Zoals altijd goed contact met Ramon.
Duidelijke uitleg, fijn ontvangst!
Leuke deal gedaan vandaag wederom.
Ramon
Vorige week prima ervaring met @Crownguard.
Heldere communicatie, prachtig horloge en fijn contact.
Een liefhebber met het hart op de goede plaats !
Wederom top ervaring met Ramon @crownguard (ben de tel ondertussen kwijt
). Altijd dikke prima!
Gisteren met een ziek lijf (geen Corona virus
) naar Eindhoven getogen om daar bij Ramón @Crownguard mijn NA op te halen: een prachtige Rolex Datejust 16233 uit 1994 met diamond dial,
Man man… wat een mooi horloge en wat een topstaat!
Ik ben al jaren klant bij Ramón en het is altijd weer een groot plezier om met deze Rolex kenner (en échte liefhebber!) een zaak te mogen doen.
Ramón zorgt goed voor zijn klanten: Crownguard; altijd goed!
Dank je wel kerel en graag weer tot het volgende horloge! 
Ook gisteren bij Rámon op de thee geweest. Eerste maal maar zeker voor herhaling vatbaar. 
Vandaag mijn Breitling opgehaald bij Ramón van @Crownguard . Zeer tevreden over de communicatie en afhandeling. Aanrader!
Afgelopen weekend een Omega besteld bij Ramon. Snelle communicatie en ook zeer snelle verzending. Net het horloge in ontvangst kunnen nemen en ziet er perfect uit.
Thanks!
Vandaag mijn submariner verkocht aan @Crownguard, leuk ontvangst en vlotte afhandeling.
Ramon kent zijn vak. Dank je Ramon 
Vandaag mijn Speedy Tintin verkocht aan Ramon. Fijne directe en snelle communicatie, en zo flexibel om elkaar op het laatste moment nog op een andere locatie te ontmoeten, zodat we de afspraak niet hoefden te verzetten. Bedankt, en tot een volgende keer!
Top ervaring gehad bij Ramon, een hele mooie 116710LN gekocht met doos en papieren voor een goede prijs.
De volgende keer kom ik zeker bij hem terug!
Was weer een tijd geleden …
Vandaag de nieuwe Omega Aqua Terra opgehaald @Crownguard
Zoals daarvoor, prettig ontvangst, goede koffie en leuk gesprek
Aanrader!!
Thx! 
fijn te horen!