Crownguard

Wederom een prima ervaring met Ramon. Kunnen betalen met Haribo dus helemaal top!:ok_hand:

3 likes

Dat is wel heel cool! :laughing:
Maar dat kan ik toppen:

Niks kopen en toch niet met legen zakken naar huis!
Ook ik kan Ramon van harte aanbevelen. :+1:

2 likes

zie deze topic nu pas.idem…goede ervaring met ramon…mooie deal gedaan…erna een mooie ruildeal.zeer correct…enfin…zoals het hoort!

1 like

Deze week een ander horloge gekocht bij Ramon! Laten verzenden zonder twijfels ik weet gewoon dat het allemaal top is :+1:t3: Helemaal tevreden en uiteraard geen kwaad woord. Nogmaals Bedankt!

Vandaag een Rolex voor de Vrouw gekocht bij Ramón met weer zoals altijd een top service.
Dacht dat het moeilijk leverbaar was maar Ramón had het binnen een week geregeld helemaal top.
Sorry voor de slechte foto.
Ramón bedankt voor je geduld en tot de volgende keer maar weer.
André

1 like

Weer goede ervaring. Verkoop - Inkoop of gewoon watch-talk, Ramon / Crownguard altijd goed!

1 like

Wederom weer een zeer goede ervaring met Ramon. Top!

1 like

Afgelopen weken weer " kind aan huis geweest " bij Ramon en mooie Panerai’s aangeschaft. Zoals gewoonlijk is Ramon altijd geïnterreseerd, hoffelijk, correct en een echt bevlogen horlogeliefhebber.
De man waar je moet zijn voor klasse horloges en service.

1 like

Net bij Ramon geweest om een hele mooie vintage Rolex Datejust te kopen.

Wat een kenner en liefhebber is die man…

Prettig ontvangst en gesprek in zijn mooie kantoor.
Aanrader om hier je horloge te kopen.

Nogmaals bedankt Ramon en tot een volgende keer!

1 like

Ik was nog vergeten even Ramon weer aan te prijzen. Een paar weken terug een nieuwe Explorer bij hem gekocht. Zeker niet mijn eerste aankoop bij Ramon. En als vanouds weer een uitstekende ervaring, leuk gesprek en zeer goede service.

Hij weet ook als geen ander een band op maat te maken. Met de juiste tools en een vaste hand houdt hij de schroeven in de schakels in absolute nieuwstaat bij het los- en vastdraaien. Klinkt misschien logisch, maar dat gaat in de praktijk bij anderen maar al te vaak fout.

4 likes

Vandaag weer een deal gedaan met Ramon.

Zoals eerder weer een uitstekende ervaring:
Prettige communicatie
Goede ontvangst met lekker bakkie koffie
Leuk gesprek over horloges
Nette afhandeling

En ook wel belangrijk: een horloge zoals omschreven

Weer zeer content!

1 like

Thanks!! :pray:

Leuk je weer eens te zien. Thx en veel draagplezier met de ‘stroopwafel’ dial

1 like

Afgelopen week een datejust bij Ramon aangeschaft. Hebben contact gehad via pb en een paar berichten later was de deal beklonken.
Netjes ontvangen op zijn kantoor, alles bekeken en horloge was zoals beschreven in mint conditie.
Zou zeker vaker kopen bij ramon!

1 like

Vandaag bij Ramon geweest. Liefhebber en vakman! Einde 2019 geweest bij hem voor twee horloges om te passen. Geheel vrijblijvend in ongedwongen sfeer. Eerlijk advies en toen ik een rolex submariner meteen contact gezocht via het forum. Afspraak vandaag, passen en gekocht. @Crownguard bedankt voor de tijd, service en natuurlijk het horloge. Succes met je plannen, kom zeker keer kijken!

2 likes

Gisteren mijn rolex ingeruild voor een nieuwe tudor GMT. Erg gezellig en goede deal kunnen sluiten. Ook fijne sfeer kortom een goede ervaring die voor herhaling vatbaar is.

1 like

Ook hier zeer goede ervaring met Ramon. Vlot contact, snelle afspraak, goeie deal.
Een aanrader!

Ramon is een fijne collega.
We hebben nagenoeg op hetzelfde moment dezelfde stappen genomen. Uiteraard was ik net ietsje eerder :upside_down_face: maar dat is logisch.
Als het kan helpen wij elkaar en dat heb ik eigenlijk niet met een andere aanbieder/conculega.
Hoop dat we zo nog gezellig door kunnen gaan Ramona! Ik waardeer onze collegialiteit.

Kus en knuffel van mij👍🏻

9 likes

Zoals altijd goed contact met Ramon.
Duidelijke uitleg, fijn ontvangst!
Leuke deal gedaan vandaag wederom.
:ok_hand:t2: Ramon

1 like

Vorige week prima ervaring met @Crownguard.
Heldere communicatie, prachtig horloge en fijn contact.
Een liefhebber met het hart op de goede plaats !

1 like