Crownguard

Deze week mijn Explorer verkocht aan Ramon van @Crownguard. Zoals altijd vlotte en betrouwbare afhandeling. No-nonsense en met veel kennis van zaken, en realistische prijzen. Ik kan Crownguard van harte aanraden. Bedankt weer Ramon!

1 like

Kan al het bovenstaande alleen maar beamen. Fijne vent, hoge gunfactor.

Heb, en dan zit ik er niet ver naast, zo’n 80% van mijn klokken bij Ramón gekocht.

Buy this seller! :ok_hand:

2 likes

Wederom weer een prettige deal gehad met Ramon. Fijne en duidelijke communicatie! Eerlijk en betrouwbaar :smiley::+1:t3:

2 likes

Ik ben vandaag ook uiterst prettig ontvangen door Ramon! Goede (koop)ervaring gehad.

1 like

Vandaag voor de zoveelste keer een mooie deal kunnen maken met @crownguard. Ramon hanteert eerlijke prijzen, is transparant en komt zijn afspraken altijd na. Bovendien altijd leuk om eens even bij te praten over onze gezamenlijke hobby.

Tsja, je hoeft echt niet naar de juwelier hoor; Ramon heeft meer kennis, meer horloges op voorraad, goede koffie, een keurig kantoor in het prachtige Evoluon én nog betere prijzen ook.

2 likes

Gisteren wederom een zeer prettige deal gedaan met Ramón @Crownguard en voor mij was het ook de eerste keer sinds hij is verhuisd naar zijn nieuwe prachtige locatie in het Evoluon, Eindhoven. Zoals altijd was het heel gezellig en is Ramón zeer betrokken bij zijn klanten. Open, meedenken, goede informatie verschaffen en afspraken nakomen zijn begrippen die voor Ramón vanzelfsprekend zijn! Zo willen wij het graag in een ideale situatie en zo is het standaard bij Ramón. :+1:

Dit keer was het de Speedmaster MOTM die ik bij hem kocht. Een zeer mooie z.g.a.n. full set. Ik ben er ongelooflijk blij mee! Dank Ramón en tot de volgende keer! :slightly_smiling_face:

4 likes

Vandaag wederom een prettige deal gesloten met Ramón.
Met het horloge en een paar leuke hebbedingetjes tevreden huiswaarts.

1 like

Vorige week weer een mooie deal met Ramón gemaakt. En net zoals de voorgaande keren zeer tevreden vertrokken! :+1:t3:

Deze week ook weer een heel prettige deal kunnen sluiten met huisdealer Ramón @Crownguard :+1::slightly_smiling_face:

Net als altijd was het weer uiterst gezellig en leerzaam tegelijk. En Ramón zijn service en klantvriendelijkheid is boven iedere discussie verheven. Gewoon TOP! Meer valt daar niet aan toe te voegen!

Dank Ramón en graag weer tot de volgende keer! :blush::ok_hand:

2 likes

Sluit ik mij bij aan
Afgelopen week een mooie dj voor.mijn vrouw gekocht bij Ramon
:+1:

2 likes

Speedy is binnen dankzij de uiterst sympathieke Ramon. Bedankt, @Crownguard, dit is een blijvertje!

3 likes

Watch case besteld bij crownguard. Volgende dag in huis. Top!

1 like

Vorige maand een volledig nieuwe Speedmaster besteld bij @crownguard en dat is niet zonder problemen gegaan. Gelukkig heeft Ramon alles gedaan wat hij kon om de transactie goed te doen verlopen. Hulde voor het geduld en de extra moeite!

Na een vlotte eerste communicatie via mail had ik namelijk de factuur gekregen en direct betaald. Na een paar dagen bleek het bedrag nog steeds niet toegekomen te zijn. Mijn bank zei me van nog wat te wachten. 1 week na de overschrijving nog steeds niets… weer bellen met de bank, ze gaan het bekijken want het geld was alleszins vertrokken bij hen. Na meer dan 2 weken stond het geld plots op de rekening van Ramon, zonder bericht van de bank.
Hij heeft me gelukkig regelmatig updates gegeven (ondanks zijn verlof) en met genoeg geduld heeft het zichzelf opgelost.

Dan na het verzenden van het pakket had de pakjesdienst moeite met mijn adres (nog nooit meegemaakt…). Een paar leverdagen later nog steeds niets geleverd. Na extra aandringen van Ramon is er uiteindelijk speciaal een chauffeur gestuurd met het pakket en excuses voor de late levering.

Dus eind goed al goed! Bedankt Ramon voor de goeie communicatie ondanks alle overmacht. Je bent een handelaar waar je 100% op kan rekenen. Het horloge zat stevig verpakt en was in perfecte staat en in de stickers zoals beloofd. Top! :+1:

12 likes

Vorige week een Omega Seamaster gekocht bij @Crownguard.
Heel blij mee en erg fijn geholpen door Ramon. Ik kan me volledig vinden in alle positieve recensies boven mij!

Ondanks dat het al een tijd geleden is, toch het melden waard!

Een tijdje geleden was ik opzoek naar een Rolex Submariner. Uiteindelijk kwam ik uit bij Crownguard die een zeer mooi exemplaar van de 16610 te koop aanbood.

Na wat mail contact snel een afspraak gemaakt en komen kijken.
Ik werd uiterst vriendelijk ontvangen terwijl Ramon mij de Submariner liet zien. :star_struck: Helaas sloeg op dat moment de twijfel erg toe tussen deze en het nieuwere type 116610.

Ramon gaf mij de mogelijkheid om er onder het genot van een drankje rustig over na te denken en geen overhaaste beslissing te maken. Uiteindelijk kreeg ik ook nog wat andere Rolex modellen te zien om de kast te kunnen vergelijken, dit was een erg leuke ervaring!

Ondanks dat het helaas niet tot een deal gekomen is, aangezien ik voor een 116610 gegaan ben, kan ik Ramon zeker aanraden! :+1:

3 likes

Kort maar krachtig,passionele vakman en geen gewiekste zakenman.

Vanmorgen tenslotte toch maar weer een speedy opgepikt. Kon hem toch niet missen :innocent: Zoals gewoonlijk weer een fijne, faire transactie met een eerlijk vakman met passie voor en kennis van de horlogerie.

1 like

Vanmorgen wederom een prima ervaring met Ramon bij de aanschaf van een prachtige rolex. Hij heeft ook nog snel en vakkundig de band van mijn recent aangeschafte AP op maat gemaakt! Top service!

8 likes

Ook hier weer een zeer tevreden klant, of eigenlijk 2. Nadat Ramón mij afgelopen vrijdag heel blij heeft gemaakt, heeft hij ook mijn wederhelft maandag heel blij gemaakt.
Je koopt bij Ramón geen horloge van een handelaar, je neemt een horloge van een liefhebber over.
Ramón bedankt, ook nogmaals namens Bianca.

2 likes

Ook hier zeer tevreden over de verkoop & bijhorende service van Ramon. Ondertussen reeds 3 horloges aangeschaft bij Crownguard en het zal daar zeker niet bij blijven :joy:

2 likes